מה זה עיצוב גרפי?

מה זה עיצוב גרפי?

יש כאלו שיקראו לה גרפיקה ממוחשבת ויש כאלו שיקראו לה רק גרפיקה אך בסופו של דבר מדובר על עיצוב גרפי שהוא שילוב של טקסט ותמונה ושילוב שלהם על מנת שניתן יהיה להעביר מסר מסוים. עיצוב גרפי הוא עולם אין סופי של הפיכת אלמנטים ויזואליים ליפים יותר, מושכים יותר, מרגשים יותר ומיוחדים יותר ויצירה של אלמנטים מאפס באמצעות תוכנות ייעודיות. איפה אפשר לראות עיצוב גרפי סביבנו? בכל מקום. אם פתחתם הבוקר את תיבת הדואר והגיע אליכם פלאייר פרסומי, הוא עוצב על ידי מעצב גרפי. אם נכנסתם לאתר אינטרנט מסוים הוא לא עיצוב את עצמו – המעצב או המעצבת הגרפיים עמלו עליו שעות ארוכות בכדי שאתם תרגישו בו מספיק נוח בשביל לשהות בו.

איפה עיצוב גרפי בא לידי ביטוי?

הנה כמה דוגמאות של עיצוב גרפי ואיך הוא בא לידי ביטוי. דוגמא אחת היא האריזה של מוצר המזון שפתחתם הבוקר. היא גרמה לכם להרגיש עוד יותר רעבים? ראיתם את התמונה והרגשתם שאתם חייבים לטעום? זה עיצוב גרפי שעובד. דוגמא נוספת: נסעתם באיילון וראיתם כרזת ענק עם דוגמנית שמפרסמת מותג ביגוד מסוים? גם זה עיצוב גרפי. עוד דוגמא: נתקלתם במודעה פרסומית כלשהיא ברשת ומיד לחצתם עליה? היא עוצבה על ידי מעצב גרפי בצורה כזו שתגרום לכם לרצות ללחוץ עליה. יש עוד שלל דוגמאות איפה עיצוב גרפי בא לידי ביטוי.

ללמוד און ליין, רק במכללת סולו

אם אתם חושבים ללמוד עיצוב גרפי, יש לכם אופציות שונות לעשות את זה. האופציה הטובה ביותר עבורכם היא ללמוד און ליין במכללת סולו, אך לא מסרטונים או מחומר כתוב אלא עם מורה אמיתי. הלימודים מתקיימים בשעות ובימים שנוחים לתלמיד ולמורה ולא צריך להיות תלויים באחרים. אם אתם מאלו שלא יכולים לעמוד בקצב של כיתה ואם משהו אחד אתם לא מבינים והכיתה מתקדמת אתם נשארים מאחור, הלימודים במכללת סולו הם הדבר הנכון ביותר בשבילכם. ובעיקר, אם אתם רוצים להיות גמישים ורוצים לדעת שגם אם אתם צריכים לשנות זמני שיעור מידי פעם זה אפשרי, מכללת סולו היא בשבילכם. לימודים און ליין אחד על אחד עם מורה פרטי במכללת סולו יאפשרו לכם ללמוד מתי שנוח לכם, בלי להפסיד שעות עבודה ובלי לוותר על דברים אחרים. רוצים ללמוד בשעות הערב? זה אפשרי. סוף השבוע הוא הזמן הנוח ביותר עבורכם? אם גם למורה בסולו זה ככה, זה יהיה מצוין.

ההכנה הטובה ביותר

היתרון המשמעותי ביותר במכללת סולו למי שרוצה להית מעצב גרפי הוא ששם מקבלים את ההכנה הטובה ביותר. מכללת סולו עיצוב גרפי תכינו תיק עבודות מרשים אותו תוכלו להראות למעסיקים או לקוחות פוטנציאליים ותקבלו תעודה המעידה על הלימודים שלכם. כל זה עם סיוע מצד המכללה בהשמה בעבודה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf