תוספות שיער בהלחמת קראטין

תוספות שיער בהלחמת קראטין

נשים רבות מבקשות לשנות את מראה שיערן ואחת  האופציות המועדפות עליהן היא תוספת שיער. יש מספר דרכים להוספת שיער, אבל מכולן, תוספות שיער בהלחמת קראטין היא המועדפת, ולכן, הפופולארית ביותר. הקראטין הינו סוג של חלבון שמצוי גם בציפורניים ויש לו תפקיד בגדילתן. משום כך, הוא נחשב לחומר טבעי ואידיאלי לחיבור בין שיער קיים לשיער טבעי אחר. החיבור נעשה בצורה חלקה ולא ניתן להבדיל בין  השיער הקיים למוארך. יחד עם זאת,  ההלחמה הינה חזקה מאוד והשיער המוארך יכול להחזיק מעמד בכל סיטואציה. ניתן להיכנס עימו לים ולבריכה, לחפוף אותו כבעבר, לסרק אותו, ליצור עיצובי שיער שונים וכדומה.

שיטות להלחמת שיער

ניתן לבצע הלחמת שיער בשתי צורות: על ידי מכונת לייזר ושיטה זאת קרויה הלחמה קרה.  ושיטה אחרת שנקראת אינפרא לייט שהינה שיטת חמה או קרה. בשתי השיטות ניתן יהיה לקבל תוצאות טובות מאוד ובתנאי שהן מתבצעות על ידי מומחה שמכיר אותן לעומק והתוספות הינן עם שיער טבעי. את  ההלחמה עושה מומחה באמצעות מלחם מיוחד וחומר מבוסס קראטין. כך, הוא יחבר כל קווצת שיער קיימת לשורשי השיער הקיימים עד שייצר מראה שיער ארוך מושלם. קודם העבודה תעבור כל אחת אבחון מתאים שמטרתו הוא לוודא שהשיער הקיים יוכל לשאת את משקל התוספת ושהוא לא ייקרע או יישבר במהלך החיבור. הבדיקה כוללת בדיקת סיב השיער החדש והתאמתו לקיים.

ניתן למצוא  שיער מעורב או סינטטי. שניהם ואחרים דומים אינם מתאימים להוספת שיער בשיטות הנוכחיות גם בגלל שהתוצאות לא תהיינה טובות וטבעיות. הלחמת שיער באמצעות קראטין אינה פוגעת בסיב השערה ואינה מפריעה להמשך צמיחת השיער. כל התהליך הינו, למעשה, הפיך וניתן להסיר את  התוספת באמצעות חומר מיוחד המבצע את  העבודה במהירות ובקלות. המטופלת לא סובלת מכאבים או ממשיכות שיער בעת ההסרה. את  התוספת ניתן לשמור לשימוש חוזר עתידי. השיער, מטבע הדברים, צומח כל העת, ומשום כך, נדרש מדי פעם לבצע התאמות שונות ופרוצדורות של הורדת התוספת והדבקתה מחדש. מומלץ לבצע את כל הפעילות הזאת בקליניקה אחת מקצועית.

הסיבות להוספת שיער

הסיבות להוספת שיער מגיעות בנסיבות שונות. יש נשים אשר שיערן מדובלל והן רוצות להוסיף לו נפח. אחרות סובלות ממחלות שונות כולל כאלו שגורמות לנשירת שיער. שיער יכול להיהרס במרוצת  הזמן עקב חשיפה מוגברת לשמש, לחומרים כימיים ולתכשירים שאינם מתאימים. בנוסף, עקב טיפולים שאינם נכונים היכולים לפגוע בו ולגרום להפיכתו לדליל וללא חיוני. הוספת נפח של שיער בריא עשויה לשנות לחלוטין את מראה הפנים ולשפר הופעת כל אישה. מראה חדש יוסיף רבות לביטחון  העצמי שלה וישפר או איכות חייה בחברה, בעבודה, ואף בבית. מומלץ לקבל טיפולי הוספת שיער וטיפולי שיער נחשבים אחרים אצל מומחים לנושא אשר יש ברשותם ידע רב וניסיון מצטבר, והם עושים שימוש בחומרים איכותיים ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf