דיו למדפסת- כך תבצעו רכישה מושכלת

דיו למדפסת- כך תבצעו רכישה מושכלת

יוקר המחיה, גרם לרבים לחשוב פעמיים ולבצע סקר שוק, לפני שהם רוכשים דיו למדפסת. כאשר אנו מודעים יותר לשמירה על איכות הסביבה, אנו יודעים גם, שכאשר נגמר לנו הדיו  במדפסת, כדאי יותר למלא את ראשי הדיו באמצעות ערכות מיוחדות, מה שיחסוך לנו בהוצאות וזריקת ראשי דיו שניתן למעשה לעשות בהם שימוש חוזר. מי שמעוניין, יוכל למסור את ראש הדיו הישן ולרכוש חדש בהנחה. אם יש ברשותכם מדפסת ישנה והיא עדיין עובדת טוב, כדאי כי תישארו איתה, היות והעלויות של דיו במדפסות חדשות היא גבוהה יותר.

השתדלו לא להדפיס הדפסות צבעוניות, כך שבדרך זו תחסכו עם הוצאות עבור דיו למדפסת. הדפסה בשחור לבן, תחסוך מכם עלויות מיותרות. אם ברצונכם לצלם או להדפיס באיכות גבוהה, כדאי באמת לרכוש ראש דיו מקורי

רכישת דיו למדפסת- אז והיום

כשאר התחלנו להשתמש במדפסות לפני שנים רבות, הדיו היה מיוצר על ידי יצרניות המדפסות המקוריות, מה שגרם לחברות הללו, לכפות על הרוכשים לרכוש דיו למדפסת מקורי. לאחר שלקוחות רבים נפלו בשבי, לא עבר זמן רב וגורמים חיצוניים שהפכו להיות יצרני דיו הצטרפו והחלו לייצר ראשי דיו משלהם, מה שהוזיל בהמון את ההוצאות על רכישת דיו עבור כל סוגי המדפסות. היום, ערכות מילוי דיו עבור מדפסות, הן מהזולות ביותר בשוק ורבים אימצו את השיטה וחסכו המון כסף.

מדפסות חסכוניות שיקלו בהוצאות על הדיו

את מהמדפסות החסכוניות ביותר, הינה מדפסת הלייזר. כאשר היא מדפיסה בעלויות נמוכות והטונר במדפסות אלה, אינו מסתיים מהר.. מומלץ לרכוש טונרים ממוחזרים או ראשי דיו למדפסת 4500 HP, מה שיגרום לכם לחיסכון של לפחות 10% ברכישת דיו למדפסת.  מי שעושה הרבה שימוש במדפסות, הן לרוב חברות או משרדים, כך שיש לחסוך כמה שיותר בעלויות באמצעות צרכנות חכמה. חברות ומשרדים, כבר יודעים כי שימוש בדיו חלופי יהווה תחליף זול יותר. ניתן לרכוש ראשי דיו תואמים שהם אינם מקוריים, עושים בדיוק את אותה העבודה וכמובן שהם עולים בהרבה פחות מראשי הדיו המקוריים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf