כל הסיבות להתקין דק סינטטי

כל הסיבות להתקין דק סינטטי

בשביל מה בכלל צריך דק ולמה לבחור דווקא את הסינטטי? במאמר זה תוכלו ללמוד על כל מה שחשוב לדעת על דקים בכלל ועל דק סינטטי בפרט!

מהו דק ובשביל מה צריך ואותו?

הדק הוא מעין מרפסת לחצר. הוא עשוי בדרך כלל מעץ ומטרתו היא לאפשר מקום ישיבה נוח ויציב כחלק משטח החצר. הדק יכול לשמש להצבת חפצים שונים כדוגמת רהיטי גן, בריכת ילדים קטנה, מתקן ברביקיו ועוד. בעזרת הדק תוכלו לנצל את שטח החצר לכל מטרה שתרצו וליהנות מרצפה שטוחה ונוחה.

אז מה זה דק סינטטי?

כאמור, הדקים הישנים והמוכרים עשויים מעץ טבעי, אבל כיום ניתן גם להתקין דק סינטטי. הכוונה היא לדק שאיננו עשוי מעץ אלא מחומרים שונים, בדרך כלל בשילוב עם העץ הטבעי. הדק הסינטטי יכול לשמש לאותן המטרות בדיוק כמו הדק הטבעי ועם אותו אופן הרכבה, אבל יש לו יתרונות שונים, עליהם נרחיב בהמשך.

מניעת בלאי

לכל חומר יש בלאי טבעי ובעיקר כאשר מדובר על חומרים טבעיים כדוגמת העץ. יש חומרים, שלוקח שנים רבות עד שהם מתבלים ויש חומרים, שבתוך תקופה קצרה מאוד כבר רואים עליהם את עייפות החומר. היות שהדק נועד להיות בחוץ, הוא פגיע הרבה יותר מאשר חפצים שנמצאים בתוך מבנים. זאת, משום שכך הוא חשוף גם לפגעי מזג האוויר כדוגמת השמש הלוהטת, הרוחות והגשמים. לכן, כאשר משתמשים בחומרים סינטטיים, ניתן ליהנות לאורך זמן רב יותר  מאשר החומרים הטבעיים.

תחזוקה מינימלית

מי שכבר התקין בעבר דק טבעי ודאי יודע, שהוא דורש לא מעט תחזוקה ולעתים אף החלפה לאחר מספר שנים. זאת, בשל הבלאי, בו עסקנו לעיל. דק סינטטי, לעומת הדק הטבעי, אינו דורש תחזוקה כלל וכך באפשרותכם ליהנות ממנו לאורך שנים רבות ולתת לו לשרת אתכם בלי לעבוד בשבילו.

המראה

אין ספק, שכאשר בוחרים דק לחצר, אחד הפרמטרים המובילים הוא המראה שלו ובדרך כלל הרצון הוא ליצור מראה טבעי ככל שניתן. לכן חשוב לציין, שגם הדקים הסינטטיים הם בעלי מראה טבעי לכל דבר מבלי לגרוע מהיתרונות שציינו. כלומר, באפשרותכם ליהנות מכל היתרונות של הדק הסינטטי בלי לגרוע ממראה טבעי ונעים.

בחירת הדק

אם אתם רוצים להתקין דק בחצר ובחרתם להתקין דק סינטטי חשוב לבחור את הדק המתאים ואת החברה המתאימה. כלומר, חשוב לבחור חומר אמין ועמיד. כמו כן, חשוב למדוד את השטח, עליו תרצו להתקין את הדק ולוודא, שהוא יוכל לשמש אתכם לכל המטרות הרצויות לכם מצד אחד ושישאיר לכם שטח מספק מהחצר מן הצד השני. כמו כן, חשוב לבחור דק מחברה אמינה ומומלצת, לבחון היטב את האחריות שהיא מספקת ולוודא, שההתקנה נעשית באופן מקצועי. עכשיו הדבר היחיד שנותר לכם לעשות הוא ליהנות מהדק החדש!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf