ביגוד ספורט נכון לקיץ – כך תצטיידו בהתאם

ביגוד ספורט נכון לקיץ – כך תצטיידו בהתאם

הקיץ הוא ללא ספק העונה של ביגוד הספורט. הצבעים המרהיבים, האריגים שדואגים שתישארו קרירים והגזרות המחמיאות – גורמות לכולנו לחדש את המלתחה לעונה החמה. אז איך תצטיידו באופן שיקי וחכם? הנה כמה דרכים שיגרמו לכם להזיע פחות ולהיראות מושלם, בכל פעם שאתם מחליטים לצאת מהמזגן.

העדיפו אריגים שמנדפים זיעה

כמעט בלתי ניתן להפריז בחשיבות של בחירת אריג נכון בארץ חמה ולחה כמו ישראל. חשוב לבחור בבדים ספורטיביים אשר מאפשרים מגע נעים ולהעדיף כאלו אשר עושים שימוש חכם בטכנולוגיית הדריי פיט. מעבר לעובדה שהם מנדפים זיעה באופן מושלם, יש להם גם לוק נהדר והם משתלבים עם כל קונספט שאתם תבקשו להשיג. חוץ מזה, אתם הכי יפים כשנוח לכם.

בחרו מותגים איכותיים שישמשו אתכם למשך שנים

שווה לרכוש מעט בגדים ממותגים אשר ישמרו על הגזרה שלהם גם לאחר מספר רב של כביסות ולא להתפשר על פריטים מקומיים. הפריטים המקומיים נוטים להתבלות במהרה ואילו בחירה במותגי האיכות אשר מיוצרים מעבר לים – מבטיחה לכם שנים של הנאה. או במילים אחרות: שווה להשקיע במספר פריטים אשר ישדרגו לכם את ההופעה מאשר לבחור בלוק שאולי עולה פחות אך לא מחמיא לגזרה שלכם.

שימו לב לשילובי הצבעים

אם בחורף נהוג לבחור בצבעים מעט יותר שמרניים, בקיץ כדאי להתפרע עם כל האופנות האחרונות. שווה להתמסר לצבעוניות המרתקת שקיימת בכל אחד  מהאאוטפיטים של המותגים האירופאיים ובמיוחד לסגנונות של נעלי אדידס מכל הדגמים החדשים. השילוב האקלקטי כמעט של הגוונים הוא בדיוק מה שאתם צריכים בקיץ הלוהט הזה של שנת 2018.

הקדישו זמן לבחירה של הטייצים הנכונים

בקיץ כולנו רוצים להרגיש הכי בנוח ואין כמו טייצים איכותיים בכדי לעשות זאת באופן מושלם. העובדה שהם דקים במיוחד אך מחמיאים למרבית הגזרות, הפכה אותם מזמן לבחירה של כל הנשים בעונה הזאת. אבל שהטרנדיות לא תטעה אתכם, מדובר בהחלט בהשקעה איכותית משום שניתן להשתמש בהם גם לחדר הכושר. ככה שאם אתן מוצאות טייץ שווה, מומלץ פשוט לקנות אותו בכמה צבעים שונים.

אל תשכחו את הנעליים הנכונות

למרות שבקיץ חלקנו פשוט מתמכרים לנעלי האצבע, חייבים להודות שלא מדובר בבחירה בריאה או יפה במיוחד. לכן, כדאי לבחור בסניקרסים איכותיים או אפילו לגוון עם נעלי טניס לבנות שתמיד נראות נפלא. בכל מקרה, שווה לבחור במותג מוביל אשר יעניק לכם גם מעטפת לכל כף הרגל. נעלי אדידס מכל הדגמים של השנים האחרונות, עשויות להיות בדיוק הפתרון שחיפשתם.

לסיכום, הקיץ הוא הזמן שלכם לשדרג את המלתחה שלכם והצטייד בלוק שמתאים לעונה. החל מחולצות טי של המותגים המובילים ועד לנעלי ספורט להשלמת ההופעה – אין ספק שהוספה של כמה פריטים תעניק לכם טוטל לוק מושלם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf