בגד ים או חיתול ים? הקיץ הזה עושים סדר

בגד ים או חיתול ים? הקיץ הזה עושים סדר

ילדים אוהבים להשתולל בים וגם ההורים לא מתנגדים לזה שהם יוציאו אנרגיות ויחזרו עייפים הביתה. אבל איך נערכים מבחינת חיתולים ומה ההבדל בינם לבין בגדי ים? הנה כל התשובות

הקיץ הישראלי נותן להורים לילדים הזדמנות מעולה לעייף אותם על חוף הים. הילדים עצמם אוהבים להשתולל בחול, לראות את הגלים ולבנות ארמונות וכמובן שאף הורה לא מתנגד שהם יחזרו מותשים הביתה ויישנו ברצף עד הבוקר. עם זאת, ההורים גם צריכים לחשוב על הפרטים הקטנים ולהיערך לביקור בים מבחינת חיתולים ומוצרי ספיגה.

הורים לפעוטות שעדיין לא נגמלו מחיתולים צריכים להכניס את הציוד המתאים לתוך תיק נפרד. באותה הזדמנות מומלץ לוודא שיש בתיק קרם הגנה, משחת החתלה, מגבונים לחים, כובע וכמויות מתאימות של מים. את התיק לתינוק רצוי לארוז בנפרד מתיק ההורים, כי כך קל יותר לשלוף מגבונים וחיתולים ברגע האמת.

מה ההבדל בין סוגי החיתולים?

באופן עקרוני אין הבדל בין חיתולי ים ובריכה, אלא רק בינם לבין חיתולים רב פעמיים. חיתולי הים והבריכה הם למעשה חיתולי בד חד פעמיים שמסוגלים לספוג מים ובמקביל למנוע מהצרכים להתפזר החוצה. מנגד, העמידות של חיתולי ים ובריכה מוגבלת מטבעה ולכן הם מתאימים כאמור לשימוש חד פעמי בלבד.

מנגד, חיתולים רב פעמיים רגילים מסוגלים לספוג 2-3 יציאות רטובות של פיפי ויציאה אחת מקסימום של קקי, אך החיסרון האמיתי שלהם הוא התפוררות של הבד בתוך מי הים או הבריכה. המשמעות היא שאפשר להשתמש בחיתולים האלה אם הילד משחק בחוף, אך מומלץ להחליף אותם לחיתולי ים ייעודיים ברגע שבו הוא מחליט להיכנס למים. בכל מקרה אחר, עליכם לצפות לחיתולים מתפוררים שלא ימלאו את תפקידם.

במילים אחרות, יש סיבה לכך שחיתולי ים מכונים ככה. הם מתאימים לבילוי בתוך המים בלבד ובכל מקרה אחר לא מייצרים את אותה רמת ספיגה כמו חיתולים רב פעמיים רגילים. לחילופין, החיתולים הרב פעמיים שבהם אתם משתמשים בשגרה יכולים לשרת אתכם עד שתגיעו לחוף או לשפת הבריכה – אך ברגע הכניסה למים כדאי לכם להחליף אותם לחיתולים המיוחדים.

ומה לגבי בגד ים?

החל מגיל מסוים יכולים ההורים להלביש את הילד בבגד ים. השאלה האם לשים חיתול מתחת לבגד ים תלויה בקצב ההתקדמות של הילד בתהליך הגמילה, או ברצון של ההורים לספוג פספוסים. הבעיה היא שפספוסים קטנים של הטלת שתן בתוך בגד הים לא מזיקים, אך ביציאות קשות יותר עלולה להיגרם עוגמת נפש לכל הנוכחים.

לא משנה מה מחליטים, מומלץ להלביש את הילד עם חולצת בגד ים מבד לייקרה ושרוולים ארוכים. חולצה כזו תגן על עור התינוק מחשיפה ישירה לשמש והיא תאפשר לו להיכנס למים בלי לסבול מתחושת קור.

תמונה: pexels

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf