חגיגת בר מצווה באווירה משפחתית!

חגיגת בר מצווה באווירה משפחתית!

יותר ויותר משפחות רוצות לחגוג את אירוע בר המצווה כאירוע באווירה משפחתית. איך עושים זאת? עם בחירה בלוקיישן מרגש ואינטימי כמו רחבת הכותל, וגם עם בניית רשימת מוזמנים מצומצמת המבוססת על המשפחה הקרובה בלבד.

התבגרותו של הילד היא קודם כל שמחה משפחתית

מה שקורה המון פעמים באירועים גדולים הוא שנדמה כי הפקת האירוע הינה בשביל כל האורחים ופחות בשביל המשפחה החוגגת. חודשים רבים לפני האירוע אתם מוצאים עצמכם בסחרור של חיפוש אחר לוקיישן לחגיגה, הכנת רשימת מוזמנים, דאגה לפרטים הקטנים ויצירת דאגה גדולה בלבכם. בעת שאתם חוגגים את האירוע שלכם כאירוע בוטיק אינטימי המיועד למשפחה הקרובה בלבד, אתם פוטרים עצמכם מכל התעסקות מיותרת. לא בכל יום יש לכם את הזכות לחגוג את אירוע המצווה לילדכם – חגגו אותו בחיק המשפחה!

אירוע בר המצווה כאירוע שונה מימי ההולדת הקודמים

מעבר לכך, הרי שאירוע המצווה הינו אירוע יום הולדת שאמור להיות שונה מכל ימי ההולדת האחרים. אם תלכו גם אתם לאחור במנהרת הזמן במטרה לבחון את האופי של ימי ההולדת הקודמים, תגלו במהרה כי האירועים נחגגו עם קהל מעורב של חברים ובני משפחה. למי הייתה מיועדת החגיגה? בעיקר לחבריו של ילדכם, זאת בעת ששילבתם אטרקציה או פעילות המיועדת לילדים. אכן, מדובר על הפקה מתחשבת בקהל הילדים, אך חגיגת אירוע המצווה הינה חגיגת הבגרות ויום ההולדת ה-13 של ילדכם. אם אתם מחפשים דרך יעילה להפוך את האירוע למיוחד ושונה – חגיגה משפחתית הינה הדרך.

הדרך שלכם להתגבש, להתלכד ולשמוח כמשפחה

השגרה הקדחתנית בקושי מאפשרת לכם ליהנות לאורך השבוע כמשפחה. כעת, כשיש לכם הזדמנות נדירה שכזאת להתלכד ולהתגבש כמשפחה – מדוע שלא תקחו אותה? בעת שהאירוע שלכם הופך להיות אירוע של משפחה וחברים, תשומת הלב של הילד מתמגנטת באופן אוטומטי לחבריו – איתם הוא רוצה לבלות ואותם הוא רוצה לרצות. מנגד, בעת שהאירוע יהיה מבוסס על קהל משפחתי בלבד, תוכלו גם אתם כהורים, וגם הילדים היקרים לכם ליהנות מאווירה משפחתית ומחוויה מעצימה ומחזקת.

חבריו של הילד מחוץ לתחום בחגיגה משפחתית?

חשוב מאד לאורך הפקת האירוע להיות קשובים לרצונותיו של הילד. לאחר שהצגתם את התועלות של האירוע המשפחתי בפני הילד, יהיה עליו להחליט: האם פורמט האירוע מקובל עליו, או האם הוא רוצה בכל זאת להזמין כמה חברים. במידה ונוכחות החברים באירוע הנערך בירושלים חשובה לילדכם, אל תתעקשו איתו ונסו לזרום איתו – בסופו של דבר האירוע שלו. זיכרו כי תמיד תוכלו לערוך אירוע נוסף וצנוע יותר המיועד לחברים הטובים של ילדכם.

העיר ירושלים: המפגש המרגש של ילדכם ושל העיר

אירוע בר מצווה בכותל הוא האירוע שתמיד חלמתם עליו ואפילו לא ידעתם. העיר ירושלים הינה עיר סימבולית וחשובה ליהודים, ובאירוע המצווה בו חוגגים את גדילתו של ילדכם, תוכלו ליהנות מנוף מרהיב של חומות העיר ומהטעם הייחודי הנוכח רק בירושלים. בעוד ישנם ילדים שהספיקו לטייל בירושלים, לא מעטים הילדים המבלים את ילדותם מבלי שהם ביקרו בעיר. זו ההזדמנות שלכם כמשפחה ליהנות מחוויה בלתי נשכחת שתפעם בלבבות כולכם לעוד שנים רבות!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf