עיצוב הגינה בצורה נפלאה!

עיצוב הגינה בצורה נפלאה!

הגינה שלנו יכולה להיות מקום קסום בעיקר אם נדע כיצד לעצב אותה ולסדר אותה, כך שהיא גם תהפוך לגינה קסומה שבה ירק, עשבי תיבול ופרחים מלבלבים, תוך שהיא תהיה גם מקום אשר בו אפשר לנוח מעמל היום וליהנות מיום נעים ואירוח מושלם של חברים ובני משפחה.

אבל כיצד מעצבים את הגינה?

כדי להתחיל במלאכת עיצוב גינה, חשוב בתחילה כי ישנם כמה וכמה עיצובים בולטים של גינות המתאימים לסגנונות שונים של בתים וחללים חיצוניים. גינות פופולאריות הן:

גינות בעיצוב ים תיכוני  – גינות מעוצבות בסגנון ים תיכוני הן כאלה שכל התכנון שלהם מותאם למזג האוויר החם והלח האופף את הים התיכון, תוך שימת הדגש על שתילה של עצי זית ועצי לימון בגינה, הקמת גינה תבלינים ועשבי טיבול, טיפוח של גינות ירק מלאות עגבניות ופלפלים כמו גם שימוש בשחי ורדים המשתלבים בצורה נפלאה עם ריהוט גן עשוי אלומיניום או ראטן.

גינות בסגנון בעיצוב כפרי – הסגנון הכפרי הוא סגנון שנחשב מסיבי, מחוספס אך מאד ארץ ישראלי, כאשר גינות כאלה מכילות ערבוביה של צמחים, עצים רחבים, שלל פרחים ועציצים הפזורים וסוג של אי סדר מרשים. גינות מסוג זה יכילו גם ריהוט גן מסיבי מעץ מלא או כזה שמשולם אלומיניום וראטן.

גינות זן – לצד הגינות המאופיינות בערבוביה שלמה, נמצאות גם גינות מסודרות יותר כמו גינות זן המכילות עצים ננסיים, פינות זן שקטות המיודעות למדיטציה, שבילי חצץ משלובים בחלוקי נחל ושלל פינות ישיבה הנמצאות קרוב לקרקע למען חיבור לאדמה.

גינה מודרנית – גינה מסוג זה היא בעלת עציצים בצבעים אחידים שמהם פורחים שלל פרחים צבעוניים, היא מתאפיינת בשימוש בפרחי הגרניום, כמו גם בריהוט גן עשוי אלומיניום והיא בעלת קווים נקיים, תוך שימוש באלמנטים מוגדרים כמו פרקט לגינה, אדניות טרקוטה, שולחנות וכסאות משלובי אלומיניום וזכוכיות ועוד.

אז כיצד בוחרים את העיצוב המושלם?

כאשר אתם בוחרים ריהוט גן לשטח הגינה, צמחייה, עציצים, אדניות וכל מה שאתם זקוקים לו, חשוב לקבל השראה מחנויות העוסקות בציוד לחלל החיצוני של הבית כמו כאלה שמספקות ריהוט גינה המתאים לכל אקלים ולכל סוג של גינה. קבלו השראה בנוגע לעיצוב גינות, ותוכלו להתאים את העיצוב הנכון ביותר עבור הגינה שלכם כמו גם הסגנון של הבית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf