שיטות מתקדמות להשתלת שיניים בשנת 2018

שיטות מתקדמות להשתלת שיניים בשנת 2018

שנת 2018 הביאה עמה שורה של בשורות בתחום הדנטלי ולא מעט טכניקות מתקדמות להשתלת שיניים. למעשה, אם בשנים האחרונות היינו עדים לפריחה בתחום ההלבנה, בשנה האחרונה אפשר לראות כיצד ההשתלות הממוחשבות תופסות את מרכז הבמה. הנה כמה שיטות שאתם פשוט  חייבים להכיר לפני הביקור הבא שלכם אצל רופא השיניים.

השתלת שיניים בשיטת all on 4

שיטת ה all on 4 היא בהחלט אופציה שכדאי לכם לשקול במידה ואתם זקוקים להשתלה של מספר שיניים. היתרון הגדול ביותר של שיטה זו היא שאפשר לטפל בחלק ניכר מהשיניים הבעייתיות ( 4-6 בכל השתלה) בניתוח זעיר פולשני אחד. העובדה ששיטה זו הפכה לאחת השיטות הפופולריות בשנת 2018 ממחישה עד כמה היא איכותית ועד כמה היא משפרת את איכות החיים של כל מי שבוחר בה.

השתלת שיניים ממחושבת – בעזרת CT

אין ספק שניתן לבצע השתלת שייניים במגוון שיטות שונות אבל בכל הנוגע ליעילות של תהליך ההחלמה, הדבר החשוב ביותר הוא ביצוע של צילום איכותי וסימולציה ממוחשבת. על ידי שימוש במכשיר הצילום האיכותי הזה ויצירה של סימולציה של כל חלל הפה, ניתן להאיץ את תהליך ההחלמה ולקבל תוצאות מרשימות יותר בכל השתלה. במילים אחרות: בעזרת שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ניתן לחסוך בהוצאות, בזמן ובניתוחים מיותרים.

השתלת לסת שלמה – שני טיפולים שמשנים את איכות החיים

השתלת לסת שלמה הינה שיטה חדשה יחסית בתחום אבל יש לה מגוון של יתרונות אשר עשויים לקסום למטופלים ולרופאים כאחד. בשיטה זו מבצעים השתלה של כל השיניים בשני ביקורים בלבד והיא מתאימה למי שסובל מאובדן מלא של השיניים או כאשר המצב הדנטלי אינו בר תיקון.  בשיטה זו השיניים מתיישבות על קורה אשר הוקמה בכדי לתת מענה לחדירה של עצם זר לתוך חלל הפה ולתמוך ביציבות של כל השתלים החדשים.

למי השיטות החדשות אינן מתאימות ומה ניתן לעשות בעניין?

חשוב לזכור שלא כל אחד יכול לבצע השתלת שיניים גם בשנת 2018. העובדה שחולי סכרת רבים אינם יכולים לבצע את ההשתלה אינה עניין חדש, כאשר גם מי שסובל מאוסטאופורוזיס חמור לא תמיד יוכל ליהנות מהחידושים האחרונים בענף. יחד עם זאת, חשוב לדעת שדווקא להעניין האחרון ישנם מגוון של פתרונות אשר מבוססים על השתלה או עיבוי של העצם הקיימת. על ידי השתלה של בסיס חזק לעצם שנשחקה עם השנים, ניתן ליהנות מפלטפורמה למגוון של שתלים איכותיים ולשדרג את מראה הפה והלסת.

לסיכום, ניתן לראות כי למרות שניתן לבצע השתלת שיניים במגוון שיטות, חשוב לבחור את השיטה הטובה ביותר לצרכים הייחודיים שלכם. לשם כך, חשוב לקבל ייעוץ רפואי שמתחשב בצרכים הדנטליים, כמו גם במחלות הרקע שמהם אתם סובלים וליהנות מפתרון איכותי שיחזיק לכם שנים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf