מה עושים במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים

מה עושים במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים

בכל הנוגע לתאונות, אחת התאונות השכירות ביותר בעיקר בארץ ישראל הן תאונות הדרכים, כאשר ישראל היא מדינה אשר לצערנו מדורגת באחד המקומות הראשונים בתאונות דרכים, וזאת בשל נהיגה פרועה, דיבור בנייד ושימוש בנייד בזמן נהיגה, אי ציות לתמרורים וחוקי התעבורה ועוד.

אם אתם הייתם מעורבים בתאונת דרכים – חשוב שתדעו באיזה פעולות יש לנקוט גם בזמן התאונה וגם לאחריו.

אז מה עושים במידה ואתם מעורבים בתאונת דרכים?

הנה כל השלבים להתמודדות:

דיווח אודות התאונה– דווחו אודות תאונת הדרכים ושימו לב כי במידה וישנם נפגעי, כי הם מקבלים סיוע של כוחות ההצלה ומובהלים לבית החולים. כמו כן חשוב להזעיק משטרה אשר תגיע למקום האירוע ובמידה ואתם כשירים לכך: יש לתת עדות אודות המעורבות שלכם בתאונה ואודות מה שגרם לה לדעתכם.

קבלת כל פרטי הביטוח – חשוב לקבל את כלל פרטי הביטוח של הנהג השני ולצלם אותם כדי שיהיו לכם את כל הפרטים מתועדים וברורים.

קבלת טיפול רפואי – לפני הכל חשוב לקבל כמה שיותר מהר סיוע וטיפול רפואי וגם אם לא נפצעתם קשה בזמן התאונה ואף רק אם ספגתם זעזוע קל, יש בכל זאת לגשת לבדיקה רפואית בחדר המיון ולאסוף את כלל המסמכים הדרושים למען תיעוד הפגיעה שלכם במידה ונמצאה כזאת.

צילום הנזקים – חשוב לצלם את הנזקים אשר נגרמו לרכב שלכם כמו גם פגיעות גוף במידה וישנן כאלה.

בדיקה של חוקר תאונות דרכים – במידה והייתם מעורבים בתאונה שיש בה נפגעים: חשוב לשים לב כי במקום התבצעה בדיקה של חוקר תאונות דרכים. בדיקה כזאת תוכל לסייע לכם במידה של תביעה של חברת הביטוח או כל הגשת תביעה לאחר תאונה לדעת מה באמת קרה בזמן התאונה, מי האשם בתאונה ומה התוצאות של בדיקה כה חשובה זאת.

עורך דין תאונות דרכים – במידה ואתם זקוקים לפיצויים בעקבות התאונה, במידה ואתם צריכים ליווי בכל שלב מול המוסד לביטוח לאומי או שאתם רוצים לתבוע את הביטוח ואפילו את הנהג בפוגע באמצעות  עורך דין תאונות דרכים.

אבל כיצד יסייע לכם עורך דין מסוג זה?

עורך דין תאונות דרכים יסייע לכם לאסוף את כלל המסמכים הדרושים לכם ולהשיג אותם. עורך דין מסוג זה יאפשר לכם ייעוץ בחינם ויסייע לכם בכך להבין האם יש לכם עילה לתביעה, בין אם תרצו לתבוע את חברת הביטוח לבין אם תרצו לתבוע את הנהג האחר או את חברת הביטוח שלו.

בנוסף במידה ונגרם לכם נזק ונכות זמנית או קבועה מהתאונה – יסייע לכם עורך הדין לקבל ולתבוע את כלל הזכויות המגיעות לכם מהממוסד לביטוח הלאומי.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf