איפה אפשר לבלות בקיץ?

איפה אפשר לבלות בקיץ?

ימי הקיץ החמים מביאים עמן חופש, ים, במון שמש וכמובן את הצורך ביציאה אל שלל בילויים עם כל המשפחה. אבל היכן אפשר לבלות בארץ עם המשפחה בחופש הגדול ובימי הקיץ? הנה כמה הצעות טובות וכיפיות אשר מתאימות לילדים ומבוגרים!

חדר בריחהאסקייפ רום בישראל, הפך לאטרקציה כיפית במיוחד כאשר כיום ישנם שלל חדרי בריחה שצריך להמלטה מהם תוך שהם מקנים חוויה רצופת אדרנלין לילדים ומבוגרים. אסקייפ רום הגיע למחוזותינו מאירופה ועד מהרה הפך ללהיט וזאת משום שהוא מספק חוויה מלאת חידות, כתבי סתרים, משימות ושלל פעולות כיפיות שצריך לבצע על מנת לצאת מהחדר או על מנת לנצח! כיום ישנם חדרים מסוג זה בכל הארץ שניתן לבחור מהם, החל מהדרום עד הצפון.

טיול בצפון – אם אתם רוצים לצאת את טיול כיפי במיוחד, קחו את כלל המשפחה לצפון הארץ. בצפון תוכלו לפקוד שלל פעילויות כמו טיול אל הרי רמת הגולן, סיור בחוות תנינים, טיול אל נחל היהודייה ונחל שניר, כמו גם נסיעה אל הר תבור המדהים, עצירה במגוון מסעדות דייגים כמו גם טבילה בכינרת.

טיול בירושלים – דרך נוספת לבלות את חודשי הקיץ היא באמצעות טיול לירושלים. ירושלים היא עיר יפה שיש בה מגוון פעילויות קיץ החל מהליכה לאורך חומות העיר, סיור בכותל המערבי, אכילה במגוון מסעדות שף, סיור בשוק מחנה יהודה הססגוני וביקור בשכונות יפייפות כמו שכונת עין כרם ושכונת המושבה הגרמנית. סיור בירושלים יספק חוויה מעולה לכל המשפחה.

בילוי בפארק מים – עוד תוכלו לבלות בחודשי הקיץ בין מגוון פארקי מים, המציעים מגלשות מים מצננות, בריכות גלים מסעירות, מתנפחי מים ועוד. בנוסף אפשר לשלב את פארק המים עם שלל אטרקציות מים ביניהם שיט ביאכטה, רכיבה על אופנעי ים, אבובים ועוד.

הפלגה – צאו יחד עם כל המשפחה להפלגה. כיום מציעות שלל חברות שייט הפלגה בים התיכון מהרצליה או מכל מקום אחר. היאכטות שבהן חדרים, שירותים ומקלחות ישמשו כאטרקציה נפלאה לבילוי בים הכחול והמדהים שלנו.

פסטיבלים – בימי הקיץ ישנם שלל פסטיבלים לכל המשפחה המציעים הופעות להורים ולילדים, דוכנים, רחבות ריקודים ושלל פעילויות. בדקו לאילו פסטיבלים כדאי לנסוע ומתי.

לסיכום, במדינת ישראל לא חסרים בילויים בקיץ בעיקר בשל כך שבמדובר בארץ ים תיכונית המציעה ים, הרים, תצפיות, מדבר ואת כל מה שצריך כדי לבלות יום כיפי במיוחד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf