שלושה טיפים לבחירת דיו למדפסת

שלושה טיפים לבחירת דיו למדפסת

בחירת מדפסת היא לא משימה פשוטה אבל בחירת דיו היא אתגר משמעותי לא פחות. היום יש כמה וכמה יצרנים וההיצע אדיר, מה שמעורר את השאלה המתבקשת – איך מקבלים החלטה? כדי לעזור לכם לבחור נכון הנה שלושה טיפים חשובים שיעזרו לכם לחסוך זמן וכסף, וגם לשמור על האיכות.

1 – היקף העבודה המספק

כשאתם בוחרים דיו למדפסת יש לכם מגוון אפשרויות, ויצרניות שונות מציעות לכם פתרונות מתאימים. אלא שלכל פתרון יש גם משמעות על האיכות. לכן חשוב לבצע השוואה בין החלופות ולהבין עד כמה הדיו שתבחרו ישרת אתכם לאורך זמן. ראשי דיו שונים עשויים להספיק לכמות דפים מוגבלת יותר או פחות, ואם אתם זקוקים להדפסה בהיקף גדול – בין אם לצרכי העסק או לצרכים הפרטיים שלכם – רצוי לדעת מראש מה אתם בוחרים. בהתאם תוכלו גם להיערך עם כמות גדולה יותר של ראשי דיו.

2 – צבעוני או צבע שחור בלבד?

מי שמדפיס תמונות או מצגות עסקיות בהחלט זקוק למדפסת צבעונית, אבל אם אתם זקוקים להדפסת מתכון, כתבה או מכתב פשוט – דיו שחור יעשה את העבודה. נסו להבין מה אתם באמת צריכים ואילו מטרות משרתת המדפסת שלכם. אם אתם לא באמת חייבים הדפסה צבעונית תוכלו לחסוך כסף ולרכוש ראש דיו או טונר למדפסת בצבע אחד בלבד. מצד שני, כשאתם מוציאים מסמך רשמי בשם העסק שלכם יכול מאוד להיות שלוגו צבעוני יעזור לכם לחזק את המותג ואת השפה השיווקית שלכם.

3 – מקורי או חלופי?

ראש דיו מקורי הוא זה שמסופק על ידי יצרנית המדפסות שלכם, והוא נחשב לאיכותי יותר. עם זאת, דיו או טונר למדפסת שהם חלופיים יחסכו לכם לא מעט. מאחר והמטרה שלכם היא לחסוך כסף בטווח הארוך יכול מאוד להיות שהטונר החלופי יספיק לכם. עם זאת, גם אם נתקלתם במבצע אטרקטיבי במיוחד לרכישת כמות גדולה של ראשי דיו או טונרים במחיר בלתי רגיל, רצוי שלא למהר ולמלא את מחסן הציוד שלכם. הסיבה פשוטה: אם אתם לא משתמשים בדיו לאורך זמן הוא עשוי להתייבש ולאבד מאיכותו. דעו מה הצרכים שלכם ומה באמת נכון לכם, ותקבלו החלטה שתתאים בדיוק לכם.

צילום: depositphotos

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf