חסרונות ויתרונות לאינויזליין

חסרונות ויתרונות לאינויזליין

בעולם של היום כולם מעוניינים להפגין מראה אסתטי מושך ומרשים, גם בתחום רפואת השיניים החלו להציע פתרונות מתקדמים וחדשניים בתחום האסתטיקה. כיום במרפאת מומחים ליישור שיניים מציעים שיטות טיפול חדשות, יעילות ומוכחות, וכל מי שסובל משיניים עקומות יכול לקבל מענה מקצועי ליישור שיניו בעזרת קשתות שקופות ובלתי נראות, ובזמן יחסית קצר בהשוואה לשיטות טיפול אחרות.

שיטת האינויזליין (Invisalign) מתאימה למטופלים בגילים שונים, לרבות בני נוער ומבוגרים. זו שיטה חדשנית ופורצת דרך המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת ושימוש בתוכנת מחשב ייעודית. במהלך הטיפול יש להרכיב את הקשתיות השקופות לאורך כל שעות היום, למעט כאשר אוכלים ומצחצחים שיניים. כדאי לדעת כי באמצעות שיטה זו מקצרים באופן משמעותי את משך הטיפול. בממוצע, הטיפול אורך כ-12 חודשים בלבד, לעתים הטיפול קצר יותר ולעתים ארוך יותר, בהתאם למורכבות הבעיה ומצב שיניו של המטופל.

טיפול מדויק וממוקד ליישור שיניים

כל אדם מעוניין לחייך בפה מלא שיניים לבנות וישרות, בדיוק כמו החיוך הכובש של דוגמניות העל וכוכבי הקולנוע המפורסמים. לאחר ששיטת הטיפול החדשה ליישור השיניים אומצה בחום על ידי הסלבס והמפורסמים בארה"ב, היא עשתה עליה גם לישראל, ורבים נהנים מהתוצאות המהירות והאיכותיות, כל עוד הם עוברים את הטיפול במרפאת מומחים מקצועית ואמינה.

בשיטת יישור השיניים Invisalign מבצעים הדמיה ממוחשבת בתלת מימד של פיו של המטופל, ובעזרת התוכנה המתקדמת האורתודנט מתכנן את שלבי הטיפול. אחת לשבוע או שבועיים מחליפים את הקשתית השקופה, כל קשתית מותאמת לשלב מסוים של הטיפול על מנת ליישר את השיניים, עד לתוצאה הרצויה.

מהם היתרונות והחסרונות של השיטה?

יישור שיניים באמצעות שיטת אינויזליין מתחיל באבחון פיו ומצב שיניו של המטופל, ולאחר ההדמיה התלת מימדית ותכנון שלבי הטיפול, מייצרים את הקשתיות השקופות המותאמות לשיניו ולפיו של המטופל. נדרש שיתוף פעולה מצד המטופל כדי להגיע לתוצאות הרצויות וכדי לקצר את משך הטיפול. אמנם, נדרשת תקופת הסתגלות קצרה, אך תוך זמן קצר מסתגלים לקשתיות המורכבות על השיניים, חשוב לזכור שהן שקופות, לכן לא רואים סמכים ממתכת, גשר או פתרון אחר הנראה לעין.

יש לשיטה יתרונות רבים, ביניהם:

  • פתרון אסתטי – הקשתות שקופות ואינן נראות לעין, לכן זהו פתרון אסתטי מושלם עבור המטופל, במיוחד עבור מבוגרים ובני נוער.
  • טיפול ממוקד וקצר – זהו טיפול קצר יחסית בהשוואה לשיטות יישור שיניים אחרות, משך הטיפול נע בין כמה חודשים ועד שנה וחצי.
  • בריאות והיגיינה – השיטה אינה פוגעת בשיני המטופל, ניתן לשמור על היגיינה, לצחצח שיניים ללא הפרעה וכדומה.
  • מכשיר נשלף – אפשר לשלוף את הקשתות בכל רגע, פתרון נוח במיוחד בזמן האוכל.

חסרונות השיטה הם עלות הטיפול, חשוב לצחצח ולנקות את הקשתות אחרי כל ארוחה, וכדי שהטיפול יצליח המטופל חייב לשתף פעולה ולהישמע להוראות האורתודנט.

למעשה, לטיפול בשיטת אינויזליין יש יתרונות רבים, ולמרות העלות הגבוהה יותר בהשוואה לשיטות אחרות, התוצאות מרשימות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf