מותגי תאורה מובילים בעולם התאורה לבית ולמשרד

מותגי תאורה מובילים בעולם התאורה לבית ולמשרד

ברחבי הבית או המשרד שלכם פזורים גופי תאורה שמיועדים למטרות פרקטיות ועיצוביות שונות. לעיתים יהיה מדובר על מנורות פלורסנט אשר חבויות בתקרה ומאירות את כל החללים באור בהיר ונוח. צורה זו של תאורה הינה חסכונית מאוד ומקטינה את חשבון החשמל. מאידך ישנם מקרים בהם בעל העסק או הדיירים בבית מעוניינים לייצר אווירה שונה, רגועה יותר או דווקא קצבית.

מותגי תאורה מובילים מציגים סוגים שונים של גופי תאורה וניתן לבחור מתוכם בדיוק את הדגם שמתאים לכם. את הדגמים השונים ניתן לראות במגזינים מובילים, בחנויות קונספט וגם ברשת האינטרנט. כל מותג שמכבד את עצמו מציע פתרונות דקורטיביים ופרקטיים, ולכל מותג יש קו עיצובי מסוים שהוא נשאר על כנו.

באיזה מותג כדאי לבחור

כאמור מספר המותגים בקרב עולם התאורה הולך וגדל, אך ישנם מותגים וותיקים שממציאים את עצמם כל פעם מחדש. כדי להגיע לתוצאה העיצובית הרצויה כדאי לפנות לחנויות מקצועיות אשר עוסקות בתחום זה ולהתייעץ עם מי שצריך. ישנם כמה גורמים בהם כדאי להתחשב כשבוחרים מותג תאורה:

  • כל חלל בבית או בעסק הינו בעל תפקיד שונה ויש להתאים את התאורה כך שהיא תשרת את המקום. אם מדובר על חדר עבודה למשל אז ראשית נדאג לתאורה חזקה ובהירה. כך גם בחדר המטבח שגם הוא אמור להיות מואר.
  • תאורה טבעית קרי אור יום גם היא דבר שכדאי לקחת בחשבון. בטרם נחליט איזה באיזה מותג תאורה לבחור וכמה יחידות נחוצות ממנו כדאי להביט סביב ולראות האם ישנם חלונות גדולים, מה כיוון השמש ועוד.
  • חיסכון גם הוא נקודה חשובה וכיום רבים מעוניינים להשתמש באנרגיה ירוקה וחסכונית. מומלץ ללכת על גופי תאורה אשר נוקטים בחיסכון אנרגטי. כיום ישנם גופים שיכולים להחזיק מעמד זמן רב מאוד.
  • כיצד נשלוט על התאורה בבית – ניתן להציב נקודות שליטה בחדרים שונים כמו למשל נקודת שליטה בסמוך למיטה או אפשרות לכבות את התאורה בגינה גם מפנים הבית. אפשר גם לשנות את האווירה על ידי עמעום האורות בחדרים מסוימים.

לבחור מותג איכותי, מהימן ולא הזול ביותר

כל אחד מכיר את הפתגם הידוע שמה שזול יעלה ביוקר. כך גם בנושא מותגי תאורה. כדאי לבחור במותג ידוע ומוכר שיש לו אבא ואימא. בנוסף לא מומלץ ללכת על המחיר הזול ביותר שתמצאו. בחירה במותג זול היא סוג של הימור שעלול להכניס אתכם להוצאות נוספות בעתיד. גוף תאורה חייב לעמוד בתקנים המחמירים ביותר, יש להשתמש בו על פי ההוראות ולהתאים לו את סוג הנורה המתאימה. חשוב גם לוודא שינה תעודת אחריות על המוצר למקרה שתתרחש איזו שהיא תקלה.

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf