גלעד שריר, השיק היום את הקמפיין הרשמי שלו לראשות עיריית רמת גן

גלעד שריר, השיק היום את הקמפיין הרשמי שלו לראשות עיריית רמת גן

המועמד לראשות העיר, גלעד שריר ממשיך למצב את עצמו כמועמד ראש בראש מול זינגר ובאופן מתוזמן היטב משיק את קמפיין הבחירות שלו "הופכים את רמת גן לסיפור הצלחה" בדיוק כשראש העיר המכהן עולה עם שלו; "בתוך 5 שנים מבחירתי, גם התל אביבים ירצו לעבור לרמת גן"

המועמד המוביל לראשות עיריית רמת גן, עו"ד וסא"ל (מיל') גלעד שריר, השיק היום את הקמפיין הרשמי שלו לראשות עיריית רמת גן.

הקמפיין מתייחס לאופן שבו יש להוביל את רמת גן, לגיבוש ובניית החזון לעיר. תחת הכותרת "הופכים את רמת גן לסיפור הצלחה" עולה שריר עם הקמפיין שיודגש בשילוט החוצות וייפרס גם על גבי תחנות האוטובוסים ברמת גן.

שריר, שמכהן כחבר מועצת העיר בחמש השנים האחרונות (יש עתיד),  עצר את העלאת הארנונה בשנת 2016, הוסיף גני ילדים לחינוך המיוחד, הקים את פורום ההייטק והעסקים בעיר, טיפל בנכסים העירוניים וייסד מרכזי גישור להפחתת סכסוכים אמר כי "אנחנו גאים להשיק את הקמפיין הרשמי לראשות העיר ובכך מדגישים לציבור את הכיוון שאליו אנחנו נוביל את העיר: להגשים את הפוטנציאל המשמעותי שטמון בנו. כשאנחנו רואים את המהפכה שעברה גבעתיים וערים נוספות, אנחנו מבינים שהכל מתחיל במנהיגות מצוינת.

אנחנו מביאים סדר יום חדש לרמת גן, שמשולב בעשייה משמעותית, בניסיון ובתכניות עבודה לצד חזון. הגיעה השעה שרמת גן תהיה, תפעל ותיתן לנו שירות, כפי שהעיר הזו באמת צריכה להיות – חדשנית, מתקדמת, מובילה את החינוך בישראל, בטוחה לילדים בפעוטונים, לוקחת אחריות ומציעה לתושביה איכות חיים, גם בדיור, בתכנון העירוני ובשירות לתושב".

הקמפיין מתווסף לקמפיין השטח שמוביל מטה השטח של שריר מזה כמה חודשים והוא כולל פעילות שטח משמעותית, חוגי בית, עשיה חברתית ומתנדבים, שבאים לביטוי במומנטום החזק ששריר מקבל בדמות תושבים רבים שמתנדבים לתלות שלטים במרפסות רבות ברחבי העיר וכן מדבקות על הרכב.
עוד הוסיף שריר כי " הקמפיין הזה מבחינתנו הוא הדרך להסביר שאנחנו מתמודדים עד הסוף ואנחנו ננצח את ראש העיר המכהן, משום שאנחנו מביאים תפישת עולם וחזון משמעותיים יותר לעיר. מי שמעוניינים לקחת חלק בקמפיין שלנו, מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך הרשתות החברתיות."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf