חודש האהבה ברשת הבורסה לתכשיטים

חודש האהבה ברשת הבורסה לתכשיטים

לקראת ט"ו באב – יום האהבה העברי שיחול בסוף חודש יולי – יצאה רשת הבורסה לתכשיטים עם קולקציית חודש האהבה. הנה קצת רקע היסטורי אודות המועד, לצד כמה טעימות שיעשו לכם חשק.

היום החמישה עשר לחודש אב ביהדות מסמל את היום בו סלח אלוהים לבני ישראל על חטא המרגלים, בדיוק כפי שיום הכיפורים מסמל את היום בו סלח האל על חטא העגל. מעבר לכך, ט"ו באב שימש כמועד לסליחות ולחגיגות במספר מקרים נוספים במקרא. המשותף לכל המקרים הללו היה ביטול רוע גזרה, מחילה וקירוב לבבות. מכאן קל להבין כיצד הפך יום של מחילה גם ליום של אהבה.

יום האהבה היהודי מסמל לא רק את אהבתם של זוגות אלא גם יום בו כולנו חברים. זהו יום הפיוס והאהבה בעם ישראל כבר מימי המקרא, והחל מהעידן המודרני הוא משמש כיום מיוחד לזוגות אוהבים. חלק ממנהגיו הקדומים של ט"ו באב היו קשורים לענייני שידוכים וחתונות בעדות כאלה ואחרות, ובעיקר השתדלות להכנסת כלה. מאז קום המדינה רואים בט"ו באב כגרסה הישראלית ליום ולנטיין במסורת הנוצרית, שמקורו למעשה הוא בחג רומאי קדום.

אז במיוחד ליום האהבה שיחול השנה ב-26 ליולי, רשת הבורסה לתכשיטים מציעה קולקציה ייחודית ומרהיבה לאוהבים. הנה כמה עיצובים נבחרים ומקוריים.

טבעת זהב צהוב 14K משובצת יהלומים עם אבן חן אדומה מסוג גרנט (נופך) – בתמונה ראשית

עגילי זהב צהוב 14K עם אבני חן בלו טופז בעיצוב ייחודי

ניתן להשיג את אותו דגם גם עם אבני חן סגולות מסוג אמטיסט

תליון זהב צהוב 14K עם אבן חן בלו טופז או אמטיסט סגול

טבעת לבבות מזהב צהוב או לבן 14K

טבעת לבבות מזהב לבן או צהוב 14K משובצת יהלומים

אז איך אתם חוגגים את יום האהבה העברי?

כל הזכויות לתמונות שמורות לרשת הבורסה לתכשיטים ©

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf