יש לכם בריכת שחייה פרטית בבית? כדאי שתדעו את זה!

בתעשיות בהן נעשה שימוש בכימיקלים, אנו מעוניינים, מלבד מניעת טעויות יקרות בעבודת הייצור, גם יש עניין רב למנוע סיכונים יקרים, הן של עובדי הייצור והן של משתמשי התוצרים בסיום התהליך.

על מנת להצליח בפרמטרים אלו, יש צורך למנן את הכימיקלים איתם עובדים בתעשיות הנ"ל באמצעות משאבות מינון כימיקלים ובעזרתן יוצרים תמהיל נכון ומדוייק לעבודה.

מהי הדרך המומלצת ביותר לבחור משאבות מינון כימיקלים?

הדבר הראשון בכל ארגון או מפעל תעשייתי המבקש לרכוש משאבות מינון כימיקלים הוא בירור צרכים. לאחר בירור הצרכים מומלץ להגדיר מטרות שלשמן תסופק המשאבה, כיוון שרמת הדיוק במינון כימיקלים חשובה מאין כמוה: עלינו לדעת במדויק את כמות הכימיקל המוכנס, את התמהיל המדוייק עם כימיקל אחר ואת השפעת המינון הספציפי על כל תהליך ייצור.

צרכים בארגון או מפעל תעשייתי לגבי משאבת מינון כימיקלים יכולים להיות: רמת הלחץ, טווח ספיקה, סוגי הכימיקלים אותם מבקשים למנן, באיזו סביבה תפעל המשאבה, ומהי כמובן הגדרת התהליך הספציפי בו מיועדת המשאבה לתמוך – ועל פי בירור הצרכים הזה, יש לגשת לסקירת סוג המשאבה הרצוי ומשם לבחירת משאבה ספציפית.

בגדול, ניתן לחלק את משאבות המינון לקבוצות על פי הספקי הגודל שלהן:

משאבות מינון כימיקלים סוג 1:

כאן הכוונה למשאבות קטנות, הספיקה המכסימלית שלהן יחסית נמוכה (חצי-20 ליטר לשעה) ומשמשות בעיקר למינון כימיקלים להכלרת מי שתייה ובריכות.

משאבות מינון לכימיקלים סוג 2:

משאבות מינון בינוניות (ספיקה מכסימלית – 20-200 ליטר לשעה)

משאבות מינון לכימיקלים סוג 3:

משאבות מינון גדולות (ספיקה מכסימלית – מאות עד אלפי ליטר לשעה).

לקראת עונת הקיץ כדאי להצטייד מבעוד מועד במשאבות מינון לכימיקלים, בעיקר כאלו המיועדות לבריכות שחיה ביתיות או ציבוריות – על מנת לוודא שמינון הכלור במים הינו בכמות מומלצת, להימנע מפגיעות והרעלות המתרחצים וכמובן עודים החשופים שעות ארוכות לכימיקלים הללו.

בכל רכישת משאבות מינון לכימיקלים בדקו היטב מה הצרכים שלכם מבחינת הפרמטרים לבדיקה שהוזכרו למעלה, שימו לב שהנכם רוכשים מחברה אמינה ומקצועית – חברת EIS מבטיחה לכם התאמה מדוייקת לצרכיכם, ליווי מקצועי והתמקצעות במידה של הופעת תקלות, ועבודה עם יצרני משאבות מינון לכימיקלים המקצועיים והאמינים ביותר מכל העולם.

לבד מבריכות שחייה, כאמור, משאבות מינון לכימיקלים משמשות בתעשייה למגוון מטרות – מינון כימיקלים לטיהור שפכים, מערכות דישון ועוד. ברצוננו ושאיפתנו לעבודה רציפה ללא תקלות – יש לפנות לאנשי מקצוע המכירים מגוון של יצרנים, בעלי ניסיון בפתרון תקלות ומכירים לעומק יתרונות וחסרונות כל משאבה המוצעת בשוק.

המאמר באדיבות EIS פתרונות יעודיים לתעשיה

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf