למתי להזמין אולם חתונות? על תאריכים טובים ותאריכים בעייתיים

למתי להזמין אולם חתונות? על תאריכים טובים ותאריכים בעייתיים

ההחלטה על חתונה נפלה, ועכשיו הגיע הזמן לשבת עם לוח השנה ולחשוב: באילו תאריכים כדאי או צריך להימנע מלהתחתן, ומנגד, אילו תאריכים מיוחדים ישנן כדי להוסיף שמחה על שמחה?

אחד החלקים המרכזיים בהפקת חתונה הוא לבחון ולבדוק שלל אולמות אירועים או גני אירועים במרכז, ולבחור את האחד, בו תסגרו על תאריך לחתונה המיוחלת. אולי אתם יודעים כבר באיזו עונה של השנה אתם רוצים להתחתן (תמיד חלמתם על חתונת אביב באפריל?), אך משמצאתם, למשל, אחד מאותם אולמות אירועים מומלצים בנס ציונה שידעתם מיד שהוא-הוא המקום עבורכם, אתם חייבים לצמצם את הבחירה ולבחור תאריך אחד, יחיד ומיוחד.

חגים ומועדים

חגים שהם שבתון – ראש השנה, יום כיפור, סוכות, פסח, שבועות – אסורים לנישואים ועל כן אולמות אירועים ברחבי הארץ יהיו סגורים ממילא. כמוהם בעייתיים ימי בין המצרים, ולעתים גם ימי ספירת העומר שבין פסח לל"ג בעומר (תלוי בעדה).

אלו חגים כן יכולים להתאים עבור חתונה? חנוכה, ט"ו בשבט ופורים. למעשה, קביעת תאריך עם גן אירועים או אולם בחג שכזה יכולה להעניק לכם השראה לחתונה מקורית: חתונת שישי בצהריים בלב גן אירועים מרהיב עם עיצוב ירוק וצלחות פירות יבשים לחג האילנות, עיצוב רומנטי של חתונה בדצמבר בשלל נרות בכל הגדלים לחתונה, והכי כיף – חתונה בפורים שכולה נשף תחפושות מטורף.

מועדים בעייתיים

בדקו אם צפוי אירוע חשוב בתאריך עליו חשבתם: לא תרצו לגלות באמצע ההכנות, או גרוע יותר, כשאתם עומדים מול אולם שמחות דליל יחסית, שהערב החשוב שלכם נפל על משחק הגמר של המונדיאל.

אם יש אורחים מיוחדים שאין סיכוי שתצעדו לחופה בלעדי נוכחותם, כדאי לבדוק איתם מראש שאין להם איזה כרטיס טיסה ביד בדיוק ליום בו סגרתם עם אחד מאותם אולמות וגני אירועים מומלצים ברחובות והסביבה ויש סיכוי שהם פשוט לא יגיעו, כי אינם יכולים לבטל את הטיסה שלהם (או שאינם רוצים כיוון שהקנס לביטול הוא משמעותי מבחינה כספית).

חג האהבה

אין סימלי יותר מחתונה בחג האהבה. יום מושלם להזמין בו גן אירועים בראשון לציון שפיתה אתכם בעיצוב הרומנטי הכובש שלו, לחגיגת אהבה בלתי נשכחת.

חג האהבה העברי הוא בט"ו באב, בלב עונת החתונות, נפלא עבור חתונת קיץ. אם החלטתם בכלל ללכת על חתונת חורף, גם אז ניתן ליהנות מחתונה בחג האהבה – וזאת על ידי בחירה ביום האהבה הבינלאומי, המצוין ב-14 בפברואר.

היום הארוך בשנה

ה-21 ביוני הוא היום בו שעות האור ארוכות במיוחד בחצי הכדור הצפוני, יותר מבכל יום אחר. אור שמש מקושר למצב רוח טוב, ואם רציתם למקם את החתונה בדיוק באור שקיעה יפהפה, זהו היום לבחור בו.

הכל במספרים

תופעה שחזרה על עצמה ב-12 השנים הראשונות של האלף היתה כאשר אולמות אירועים במרכז הארץ מילאו במהרה את התאריכים ה"מיוחדים": ה-11/11/2011, למשל. יש לא מעט שאוהבים תאריכים עם מספר מיוחד שקל לזכור, גם אם השנה כבר לא מסתנכרנת עם היום והחודש ליצירת טריפל מושלם. מה שבטוח, זה נראה נפלא על ההזמנה לחתונה.

חלק מהכתוב מבוסס על מידע מ: ויה VIA EVENTS בנס ציונה

בית לאירועים בלב הפרדסים לחוויה בלתי נשכחת של אירוע קסום וחלומי (באמת!)

אז אם אתם זוג צעיר שמחפשים מקום ייחודי באזור המרכז או השפלה לערוך בו חתונה יוקרתית, חתונה בשישי בצהריים, או חתונת בוטיק אינטימית – קחו בחשבון ביקור היכרות במתחם של VIA ויה נס ציונה – הגעה פשוטה ונוחה.

מתחם בעל רמה קולינרית גבוה ביותר ואירוח מקצועי ומהודק עד פרטי פרטים הכי קטנים.

צפו בסרטון ההיכרות של ויה: https://www.youtube.com/watch?v=zGYwwuYN4Xc

והכי חשוב שיהיה במזל טוב ובהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf