יש טכנאי מזגנים בקהל? מה עושים כשהמזגן לא מקרר

יש טכנאי מזגנים בקהל? מה עושים כשהמזגן לא מקרר

בדיוק ברגע הלא נכון מערכת מיזוג האוויר הנאמנה בוגדת בכם, ועם בוא השרב הראשון של האביב היא לא מקררת כיאות את החלל. למה המזגן לא מקרר? האם רק טכנאי מזגנים יוכל לתקן את הבעיה? מה עושים?

הימים החמים החלו. זהו עדיין האביב, בערב עוד לובשים ג'קט ואפילו מעיל, אבל בין לבין מסתננים להם ימים ראשונים של פרומו לקיץ, עם טמפרטורות שכמעט נוגעות ואפילו עוברות את השלושים. זה הזמן שאתם מנקים את האבק מהמזגן שנם לו את שנת החורף בחודשים האחרונים, ומחזירים אותו לפעולה. אך האם הוא משתף פעולה?

העונה החמה בקיץ הישראלי החם

נכון, זה לא סוד, ובטח לא בישראל שהיא מדינה חמה ביותר שהזגנים מתחילים לייצר בעיות בקיץ. טכנאי מזגנים מומלץ בתל אביב יפו כבר רגילים לטלפונים בעונה החמה אודות מזגן שאינו מקרר. סיבות שונות יכולות להיות לבעיה זו, ותשמחו לדעת שלא כל אחת כרוכה בהזמנת שירות תיקון מזגנים יקר, או חיפוש טכנאי מזגן אלקטרה בתל אביב בשיא הביקוש של הקיץ.

התקלות הפשוטות לפתרון

מצחיק ככל שזה יישמע, טכנאי מזגנים ממוצע יוכל לספר לכם שלא פעם מזמינים אותו לביצוע "תיקון מזגנים דחוף" בתחילת העונה רק כי הלקוח לא כיוון נכון את שלט מערכת המיזוג בתום החורף מחימום לקירור. אם זוהי הפעם הראשונה מזה זמן רב שאתם מפעילים את המזגן לקירור ולא לחימום (או בכלל), רצוי לבדוק שהתקלה אינה נעוצה בכם, בגלל שימוש לא נכון בשלט הרחוק. אל תשברו את הראש איפה קברתם את הוראות השימוש של המערכת – היום אפשר למצוא את המידע באינטרנט בקלות.

ניקוי פילטרים

בעיה נוספת שאפשר לפתור בלי לאתר טכנאי מזגנים זמין היא כשתקלת הקירור נובעת מחסימת יציאת האוויר. לכל מזגן יש פילטרים שמטרתם לסנן את האוויר מלכלוך ואבק, אבל מטבע הדברים פעולה זו גורמת להם לצבור בעצמם לכלוך ואבק, שבכמות מסוימת גורמים לחסימת מעבר האוויר. על אף שכל טכנאי מזגנים יוכל לנקות עבורכם את הפילטרים, זו אינה מטלה מסובכת ויצרני המזגנים אף מספקים הוראות לביצוע עצמי של ניקוי הפילטרים מעת לעת. לכן במקום שירותי תיקון מזגן, חפשו שוב את הוראות היצרן ברשת וטפלו בבעיה לבדכם.

היעדר גז במזגן

אם במזגן שלכם חסר גז, פעולות החימום והקירור יכשלו. מילוי הגז כבר מצריך גם בשיא עונת הביקוש לרוץ ולאתר טכנאי מזגנים במרכז, למשל, על מנת למלא מחדש את הגז, אך אין זה מספיק – הגז נעלם מלכתחילה בגלל דליפה מהמערכת, ולכן דרוש אבחון של מקור הדליפה, ולאחריו תיקון מזגנים מקצועי ויעיל שיבטיח שהתקלה לא תחזור במהרה.

התקלה היקרה במיוחד

לפעמים בעיה של מזגן שאינו מקרר או אינו מחמם נעוצה במדחס. חלק זה הינו המנוע של המזגן, ולכן כצפוי הוא רכיב מהותי במיוחד במערכת המיזוג, וגם רכיב יקר – תיקון מדחס מזגן יכול להיות עסק לא זול, וכמוהו החלפת מדחס מזגן. חשוב מאוד להתייעץ עם טכנאי מזגנים מקצועי שאפשר לסמוך עליו בנושא, כדי להבין האם בכלל אפשר לבצע תיקון מזגנים יעיל או שאין חלופה להחלפת המדחס, וכדי לוודא שאכן מדובר בתקלה יקרה שכזו ולא בסך הכל בעיה פעוטה יותר בקבל החשמלי של המדחס.

דחיינות אינה עוזרת

רבים חושבים שלהזמין טכנאי מזגנים זה לוקסוס או מותרות ולמעשה לא מבינים שדחיית התיקון בתחום לא תפתור את הבעיה, להיפך הפעלת מזגן תקול רק תחמיר את הבעיה. הזמנת שירות של בעל מקצוע לא חייבת להיגמר בהוצאות כספיות גבוהות, לעיתים מדובר רק במילוי גז או קצר פשוט.

המידע במאמר בשיתוף בשיתוף:

קוּלינג תיקון מזגנים

טכנאי מגזנים מורשים ומוסמכים

מוניטין של  20 שנות ניסיון עבודה בכל שעה כולל חירום

שירות באזור תל ומרכז הארץ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf