טיסות לתאילנד

טיסות לתאילנד

ישראלים ידועים בחיבתם לדילים משתלמים ומוצלחים. אינכם מכירים סיפור גדול יותר מלקבל תמורה שווה עבור הוצאה כספית וכשאנחנו בנופש, אין דבר טוב יותר מקבלת פינוקים כיד המלכות, בעבור מה שפחות שקלים. תאילנד היא אחת היעדים בו אנו מקבלים פינוקים רבים במחיר סופר-משתלם. עם זאת, איתור טיסות זולות לתאילנד זו משימה לא קלה כלל.

מדוע דווקא תאילנד היא יעד כזה נהדר?

תאילנד אכן עושה עבודה מעולה בלפתות תיירים ישראלים להגיע אליה ולנצל את הנאות החיים, כולל חופים מהממים, אירוח ברמה, עיסויים מרגיעים על החוף וברחוב, אוכל רחוב ומסעדות המגישות את המנות הטובות בעולם וחוויית קניות עם מותגים אמיתיים או מזויפים במחירים אטרקטיביים ביותר. את כל אלו ניתן לקבל במחירי מבצע מצחיקים במיוחד.

עם זאת, גם חופשה בתאילנד טומנת בחובה חיסרון. מה הבעיה? החופשה אמנם זולה, אך מחירי הטיסות מרקיעים שחקים. מסתבר שבסופו של יום חופשה בתאילנד אינה מתאימה לאילו שכיסם צר, שהרי במקרים רבים עלות של טיסה לתאילנד חוצה בקלילות את סף ה-$1000, בעוד שקשה למצוא טיסות זולות ליעד זה.

מדוע קשה למצוא טיסות זולות לתאילנד?

  • תאילנד נמצאת במזרח הרחוק – אזור מרוחק מישראל שהטיסה אליו צורכת דלק רב
  • בשל המספר הנמוך של חברות התעופה הטסות ישירות מישראל לתאילנד התחרות קטנה והמחירים גבוהים
  • הטיסות לתאילנד שכן מתקיימות מהארץ זוכות לביקוש גדול ועל כן מחיריהן אינם יורדים
  • השיא עונת התיירות לתאילנד מחיריהן של כל הטיסות מאמירים

כיצד נחסוך בעלות טיסות לתאילנד?

חבל יהיה לוותר על חופשה חלומית במדינה שרבים מכנים "גן עדן עלי אדמות" בגלל יוקר הטיסות לתאילנד. ללא ספק, תאילנד היא מהאתרים הקרובים ביותר למקום מושבם של המלאכים מגן עדן ועל כן חבל להחמיץ נופש מופלא שכזה. זה נכון שקשה למצוא טיסות זולות לתאילנד, אולם ניתן לאתר כאלו בעזרת  מחקר וחיפוש מדוקדק באתרי אינטרנט שאולי לא הכרנו עד כה; כמו כן, אם תפגינו גמישות מסוימת בבחירת הטיסה שלכם, תוכלו להוזיל את הכרטיס באופן משמעותי.

זמן הטיסה לתאילנד ממושך למדי – כ-10 שעות טיסה רצופות. אם זמנכם מוגבל מאוד, או שאתם סובלים מקוצר-רוח קיצוני, תרצו בוודאי לטוס בטיסה ישירה, אולם טיסות לתאילנד הכוללות עצירת ביניים זולות משמעותיות מאלו הישירות. לפיכך, על אף תוספת הזמן, ניתן לנצל את הכסף הנחסך ברכישת כרטיס הטיסה למספר ימים נוספים של חופשה חלומי על אייה הקסומים של תאילנד, או בשופינג עולץ בשווקים השופעים של המדינה.

עצירת ביניים בטיסה לתאילנד

ישנן חברות המציעות טיסות זולות לתאילנד, הכוללות עצירות ביניים במדינות שונות, כמו רויאל גו'רדניאן (דרך ירדן), אוזבקיסטן איירליינס (דרך אוזבקיסטן) ו-UIA (דרך קייב). ברוב טיסות הקונקשן לא תאלצו להמתין שעות רבות ובדרך כלל תוכלו להמשיך כמעט ישירות לטיסה הבאה. תיירים ישראלים רבים בוחרים לטוס לחופשתם בתאילנד דרך ירדן – לא רק מפני שמדובר בטיסה זולה, אלא מפני שזמן ההמתנה לטיסת ההמשך קצר למדי.

טיסות לתאילנד – אל תחמיצו את הזולות

אם תהיו ערניים, אין ספק שתמצאו דילים טובים של טיסות לתאילנד. חברות התעופה נכונות לקצץ משמעותית במחיר במטרה לא להוציא טיסה עם מושבים ריקים. אם יש לכם אפשרות לצאת לחופשה בהתראה קצרה, חפשו טיסות בתדירות גבוהה ותופתעו לגלות מבחר טיסות זולות לתאילנד של הרגע האחרון.

רצוי מאוד שלפני הטיסה תיוועצו עם מכרים ואחרים שכבר בילו בתאילנד ותקבלו מהם מידע חשוב בנוגע למקומות מומלצים לבילוי או טיול במקום המושלם הזה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf