לימוד איפור מקצועי ברמה הגבוהה ביותר

לימוד איפור מקצועי ברמה הגבוהה ביותר

לימוד איפור מקצועי זו אומנות לא פחות מהאיפור עצמו. בעוד הנטייה הטבעית ליופי ואסתטיקה הינה משתנה בין אדם לאדם, וכך גם היכולת לזהות באופן אינסטינקטיבי מה יפה ומה מתאים, איפור מקצועי הינו עדיין תחום מקצועי אשר יש ללמוד באופן מסודר ומקיף. כיצד לגשת ללקוחה ולזהות את הבסיס לעבודה? כיצד לעבוד עם הכלים השונים? מהי מורפולוגיה של הפנים, וכיצד הארות והצללות משפיעות על הנראות שלנו? כל אלו, ועוד נושאים רבים ומגוונים, חשובים להכשרתך בתחום האיפור המקצועי.

כיצד ללמוד להיות מאפרת מקצועית מומחית?

בעזרת האוריינטציה הנכונה, הבנה מעמיקה של כלי ושיטות העבודה בתחום האיפור, הקשבה לבקשת הלקוח לצד הבנה אמתית באסתטיקה של האיפור, וכמובן עם ניסיון ואימון רציניים – אפשר ללמוד כיצד להיות מאפרת מקצועית מובילה. אבל בתור התחלה, חשובה הזיקה, החיבור האישי שלך עם עולם האיפור והאהבה לתחום זה.

תלמידים בבית הספר מיקי בוגנים בתחום של לימוד איפור מקצועי, משקיעים חמישה וחצי חודשים בהבנה מעמיקה ומקיפה של התחום. החל מהכרה עם עולם האיפור המקצועי, תוך התנסות והכרה של כלי העבודה השונים, ההבדלים ביניהם, כיצד ניתן להשתמש בהם, ומה ההשפעות והתוצאות של כל פעולה. אך זו רק ההתחלה.

על מנת להיות מקצועית באמת, יש צורך להבין את ההבדלים בין סוגי איפור שונים ותכליתם: איפור לתעשיית האופנה, איפור לטלוויזיה, איפור בגווני עור שונים, איפור איברים ספציפיים – עיניים, גבות, שפתיים, פנים, ועוד. חשוב גם להבין את ההבדל בין איפור ערב ואירועים לבין איפור לצילומי סטילס או הפקות, וכיצד תצורות פנים שונות משפיעות על עבודת האיפור.

לימוד איפור שנותן ידע וגם אסמכתא

בית ספר לאיפור של מיקי בוגנים נותן לך את הידע המקיף לגשת לשוק העבודה ולהתחיל לעבוד ברמה המקצועית ביותר. אך לא רק ידע, גם ניסיון מעשי והתנסויות בשטח. כך למשל, כל תלמיד ותלמידה בבית הספר לאיפור מבצעים פרויקט גמר אשר מוכיח ומנכיח את יכולותיהם ומיומנויותיהם הנצברות לאורך הלימודים. פרויקט הגמר הינו למעשה דרך להראות למורים כי אתם מוכנים לעבודה פרקטית, וכי אתם מסוגלים גם לממש פרויקט אשר לקחתם על עצמכם בתחום זה.

מעבר לפרויקט הגמר, התלמידים גם בונים לעצמם תיק עבודות מקצועי, אשר עמו יוכלו לצאת לשוק העבודה ולהראות את תוצריהם כבר עם סוף הלימודים. תיק העבודות הינו קריטי בתחום זה, במיוחד אם תרצו להשתלב בהפקות או פרויקטים שונים בהם אתם אחראים על חלק האיפור המקצועי.

מעבר לאלו, כל תלמיד מקבל תעודת מאפרת מקצועית בינלאומית מטעם מיקי בוגנים, המוכיחה כי למדתם בבית הספר לאיפור וסיימתם בהצלחה את לימודיכם. כמו גם תעודה ממשלתית מטעם משרד התמ"ת המכירה במקצועכם. באופן זה, אתם יוצאים לשוק העבודה לא רק עם הידע הנצבר בלימודי האיפור, בניסיון המעשי אשר מדגים את יכולותיכם, אלא גם עם התעודות והאסמכתאות הנדרשות כדי להכריז עליכם כמאפרים מקצועיים לכל דבר ועניין.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf