חמישה טיולי אופניים מומלצים בעולם

חמישה טיולי אופניים מומלצים בעולם

ספורט הרכיבה על אופניים צובר פופולאריות בארץ, אם גם אתם חובבים אופניים, רגילות או חשמליות, תוכלו לשלב תחביב זה עם חופשה בחו"ל. לפניכם כמה יעדים מוצלחים במיוחד לטיול רכיבה על אופניים רגילים או אופניים חשמליות. בכל היעדים שבחרנו ניתן לשכור אופניים, יש להדגיש שחשוב מאוד להסדיר את עניין השכרת האופניים מבעוד מועד, במיוחד אם אתם מעוניינים באופניים חשמליות.

לאורך נהר הדנובה

טיול רכיבה בן כמה ימים שרובו על דרך סלולה המיועדת לרוכבי אופניים ועוברת ממש בצמוד לגדת אחד הנהרות היפים בעולם, הדנובה הרומנטית. מדובר במסלול ברמת קושי נמוכה, מתאים למשפחות, תוואי השטח מישורי ואם נעים אל עבר וינה, בירת אוסטריה, הרי שנהנים משיפוע יורד קל.
במהלך הטיול מסיירים בעיירות קסומות (מהן כאלה שמקורן ביישובים עתיקים מימי הביניים), מבקרים בטירות, אוכלים טוב, מבלים בערבים (חובבי בירה ייהנו מבירה אוסטרית מעולה) ועוד.

מסלולים בשלל רמות קושי באזור הרי האלפים בסלובניה

בשנים האחרונות ישראלים מגלים יעדים תיירותיים קסומים בארצות מזרח אירופה כגון קרואטיה, רומניה וגם סלובניה. סלובניה היא ארץ קטנה הסמוכה לאיטליה וחולקת עימה קטע מרכס הרי האלפים המלכותיים. טיול רכיבה על אופניים רגילים או אופניים חשמליים בין הרי האלפים שבסלובניה הוא הזדמנות מצוינת ליהנות מנוף עוצר נשימה, לעצור בכפרים בהם הזמן כאילו עצר מלכת, לאכול בבתי אוכל מקומיים אוטנטיים, ללון בחדרי אירוח שמציעים בעלי חוות, לבקר בשמורות טבע, במכרות נטושים ועוד. חשוב לציין שלמרות שמדובר בטיול בנוף הררי אפשר לבחור מסלולים מדרגת קושי נמוכה, או להקל על עצמכם ולרכב על אופניים חשמליות.

רומניה

רוכבי אופניים רבים מכל רחבי העולם בוחרים ברומניה כיעד לחופשת רכיבה על אופניים רגילות או חשמליות. ניתן לממן חופשה חלומית גם בתקציב מוגבל, יש מגוון מסלולים, כולל מסלולי אקסטרים בהרים הקרפטיים כמו גם מסלולים משפחתיים לאורך הריביירה הרומנית.

מצודות ומנזרים בגאורגיה

בגיאורגיה תמצאו חבלי ארץ שיד אדם לא נגעה בהם, תוכלו לרכב על דרכים היסטוריות, לבקר במנזרים, להתארח במצודות ועוד. רוב טיולי הרכיבה בגאורגיה, על אופניים רגילים או אופנים חשמליים, דורשים ליווי לוגיסטי לכן מומלץ לבחור בטיול מסודר מטעם חברת תיירות המתמחה בארגון טיולי אופניים בחו"ל.

מסע אופניים בניו זילנד

עולמנו רחב ועבור מי שאינם מהססים להרחיק ליעדים מחוץ ליבשת אירופה הרי שנפתחות אינספור אפשרויות. בחרנו להמליץ על ניו-זילנד מפי שמדובר בארץ ידידותית במיוחד לרוכבי אופניים רגילים כמו גם לרוכבי אופניים חשמליות. ניו זילנד היא רחבת ידיים כך שניתן בקלות לערוך בה לא טיול אלא מסע רכיבה בן חודש, חודשיים ואף הרבה מעבר לכך.
כל מי שיוצא לטיול אופניים בחו"ל חייב לזכור שמדובר בחופשה הדורשת התארגנות מראש, יש לתכנן את המסלול, לבחור מקומות לינה, לדאוג לאופניים עצמם (לשכור, או לרכוש מחנות אופניים חשמליות ולמכור בסיום הטיול). בחירה בחופשה שמארגנת חברה המתמחה בתחום טיולי אופניים בחו"ל תוריד מכם את רוב הנטל ותאפשר לכם לצאת לטיול בראש שקט.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf