החשיבות העצומה של הדברת פשפש המיטה

החשיבות העצומה של הדברת פשפש המיטה

על פניו, פשפש המיטה לא באמת מהווה סכנה. העקיצות שלו לא מעבירות מחלות או נגיפים כך שקל לנו לעתים לחשוב שהוא פשוט יחלוף מעצמו. אלא שזה לא ממש נכון. הוא לא ייעלם אלא רק יתרבה, ובקצב די מסחרר, וגם אם הוא לא מעביר מחלות הוא בהחלט יצור טורדני שיגרום לכם להתגרד וגם ישאיר סימנים בכל פעם שיגיע למצוץ לכם את הדם בזמן שאתם ישנים. הבעיה היא שהוא גם קטן מאוד, ולכן הדברה היא משימה מורכבת.

הדברת פשפש המיטה – האתגר

הזכרנו שמדובר ביצור קטן להפליא, עד 6 מילימטרים בשיאו. חוץ מזה שהוא קטן הוא גם מתרבה מהר מאוד, והנקבה שלו יכולה להטיל במהלך החיים לא פחות מ-300 צאצאים, ואתם יכולים לדמיין לעצמכם מה המשמעות של קצב הגידול הזה. אז הדברת פשפש המיטה היא קריטית אבל כאמור, היא גם מורכבת. זאת משום שאנחנו לא יכולים לראות אותו (בגלל הגודל המאתגר שלו) וחומרי ההדברה המסורתיים שאנחנו מכירים מהדברת ג'וקים או נמלים ממש לא יעבדו כאן.

אז מה בכל זאת עושים?

שיטות קלאסיות של הדברה ירוקה או אורגנית עובדות היטב בשלל מצבים ועם מגוון רחב של חרקים ומזיקים, אבל בכל הקשור לפשפש המיטה תידרש סבלנות רבה מאוד ושיטות קצת יותר אגרסיביות. מעל לכל נדרש טיפול יסודי בחום גבוה מאוד ותשומת הלב תופנה לאזורים שבהם פשפש המיטה אמור להימצא בסבירות גבוהה יותר. אתם בוודאי מנחשים נכון – המיטה היא אחד האזורים האלה. הוא יכול להתחבא שם, ואפילו די בקלות, אבל גם בספה, בארון הבגדים שלכם ובמקומות רבים אחרים בבית. לכן, גם לאחר פעולת ההדברה הראשונה נדרש מעקב צמוד שיבטיח לנו שהפשפש באמת נעלם, ואם לא – נמשיך לקרב הבא, עד שננצח במלחמה.

בקיצור – חברת הדברות

אז תרסיסים שתקנו בסופרמרקט כנראה יועילו הרבה פחות, וגם הפיכת המזרן שלכם, שאיבה יסודית או פינוי חפץ שעליו הצלחתם לזהות פשפש אחד סורר, כל אלה פשוט לא אפקטיביים. חברת הדברות תדע להציע שורה של פתרונות מתאימים וגם תמשיך לבצע מעקב לאורך זמן עד שהבעיה באמת תיפתר. חשוב לזכור שאין פתרונות קסם בכל הקשור לפשפש המיטה, והדרך היחידה להיפטר ממנו ולמנוע את חזרתו היא להפגין המון אורך רוח ולעשות את כל הדרוש כדי לספק מענה איכותי באמת שיבטיח ראש שקט ושנת לילה נטולת אורחים בלתי קרואים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf