דרך המלך לזוגיות בריאה

דרך המלך לזוגיות בריאה

ייעוץ זוגי הוא בקונוטציה ראשונה – מקום שאליו באים להיפרד. עם זאת, ככל שנקדים תרופה למכה, יהיה לנו קל יותר לשמר את הזוגיות ולהפוך אותה למקום הבטוח, מקום המפלט והרוגע, מקום בו אנו חולקים את סודותינו הכמוסים ביותר, ומקיימים את האינטימיות העמוקה ביותר עם מי שאהבה נפשינו.

בייעוץ זוגי עם ד"ר אורית ארבל תפגשו בשיטה המהפכנית הנקראית "מרתון הזוגיות" אותה פיתחה ושכללה ד"ר ארבל בעבודתה רבה השנים כמומחית למערכות יחסים אישיות, מקצועיות וכמובן זוגיות.

שיטת מרתון הזוגיות נותנת בידכם מראה מדוייקת של מצב הזוגיות הקיים וכלים מעשיים לעבוד לעומק על הכשלים עליהם הנכם חוזרים שוב ושוב והמובילים את הזוגיות שלכם להרס.

ד"ר אורית ארבל הוציאה לראשונה את עיקרי שיטתה בספר הדרכה זוגית מפורט, מקצועי ומאלף – יש האומרים משנה חיים:

דרך המלך לזוגיות בריאה

הספר ייתן לכם כלים ממשיים, ודוגמאות היישר מקליניקת הטיפולים של ד"ר אורית ארבל, לרפא את מערכות היחסים בחייכם (בקריירה, במשפחה, עם חברים, וכמובן – בזוגיות שכבר לא מתנהגת "כמו פעם").

אין זה סוד שכל אחד מאיתנו מביא לכל מערכת יחסים מטען גדול של מי שעיצב אותו. כולנו מתעצבים בעקבות אירועים בחיינו, טראומות, אמונות שננטעו בנו במודע ובעיקר – שלא במודע. אלו יוצרים את דפוסי התקשורת שלנו,

את האופן בו אנו מפרשים דברים, מרגישים אותם ומגיבים אליהם. הספר "דרך המלך לזוגיות בריאה" ייתן בידכם את הכלים לזהות את אופן התקשורת שלכם ואופן התקשורת של הצד השני. לאחר שתפצחו את זה ותהיו במודעות לדברים, השלב הפרקטי יהיה קל בהרבה –

ברגע שתהיה מודעות לעקרונות הייעוץ הזוגי והתקשורת הזוגית, כל השאר זה טכני, ועל טכני, כידוע, אפשר להתגבר…

בספר יהיו יישומים מוכחים משיטת "מרתון הזוגיות", תוכלו ליישם הכל בקלות במערכת היחסים שלכם בין אם אישית, מקצועית או זוגית, כי הרי הסיפורים יושבים על עקרונות דומים – חוסר תקשורת, אי הבנה, וחוסר מודעות המובילות לפיצוצים ומאבקי כוח.

תהליך ייעוץ זוגי בשיטת מרתון הזוגיות עם ד"ר אורית ארבל מיועד לכל אלו מכם שמוכנים לעבוד, לעשות וליישם כדי לשפר מערכות יחסים עסקיות, אישיות, משפחתיות וכמובן שבראש – זוגיות. הכלים הניתנים במרתון הם ברורים, נעשה איתור צרכים ואבחון המצב באופן מפורט, חד וברור.

אין מדובר בתהליך קל בהכרח, אך מן הקושי והעימות עם הדברים הקשים יגיעו הצמיחה ופריצת הדרך.

דרך המלך לזוגיות בריאה – ייעוץ זוגי שעובר מן הקליניקה אל בין הדפים.

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf