כרטיס אשראי נטען המכובד בארץ ובחו"ל

כרטיס אשראי נטען המכובד בארץ ובחו"ל

מהיום כבר אין צורך בחשבון בנק כדי לקבל כרטיס אשראי, פשוט מזמינים כרטיס נטען בהליך מהיר וקל. את הכרטיס ניתן להזמין מחברה מורשית ובעלת רישיון למתן שירותים פיננסיים הנמצאת בפיקוח משרד האוצר. זהו פתרון איכותי וחדשני לתושבי ישראל הזקוקים כרטיס אשראי מסוג דביט, כלומר כרטיס אותו מטעינים בסכום כסף לבחירת הלקוח, ואפשר לשלם באמצעותו במגוון בתי עסק בארץ ובחו"ל, כל עוד הם מכבדים את הכרטיס.

כרטיס אשראי מתקדם לשימוש בארץ ובחו"ל

בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים רבים במערכת הבנקאות ובקרב חברות האשראי, אם בעבר החברות מיהרו להנפיק כרטיס לכל דורש, כיום התמונה השתנתה. מעבר לכך, ישראלים רבים הבינו כי הם מתקשים לנהל את ההוצאות החודשיות השוטפות ולפקח על התזרים שלהם בגלל שימוש מוגבר בכרטיסי אשראי, לכן יש שבחרו להימנע מכרטיס אשראי רגיל או בינלאומי, ולמעשה כרטיס אשראי נטען מהווה חלופה אטרקטיבית עבורם.

חשוב לדעת כי לא ניתן לבצע תשלומים בכרטיסי אשראי נטענים, מאחר וזהו כרטיס מסוג דביט, במועד התשלום החיוב יורד, כל עוד יש יתרה מספיקה בכרטיסו של הלקוח. למעשה, כרטיס חיוב נטען מתאים לכולם, גם למי שיש ברשותו כרטיס אשראי אחד או יותר, מאחר וניתן לשלם באמצעותו גם בחו"ל, בכל מקום שמכבד את הכרטיס הבינלאומי. בנוסף, במקום להסתובב עם מזומנים בארנק ולחשוש מאיבוד הכסף, מכייסים או מבזבוז כסף מיותר, מטעינים את הכרטיס בסכום הרצוי, משלמים באמצעותו, ובמידה וטסים לחו"ל זוכים לכרטיס בינלאומי שניתן להטעים בקלות מכל מקום ובכל זמן.

שליטה מלאה גם באמצעות אפליקציה ייעודית

לאחר הנפקת כרטיס האשראי כדאי להוריד את האפליקציה לטלפון החכם, באמצעותה ניתן לצפות בפירוט עסקאות, כולל אפשרות למיין את העסקאות לפי קטגוריות שונות. בנוסף, האפליקציה המתאימה לאייפון ולאנדרואיד מאפשרת לבצע פעולות כגון חסימת הכרטיס, בירור יתרה, סטטוס הכרטיס, העברת כסף לבעל כרטיס אחר באותה חברה, שחזור הקוד הסודי, וישנה אפשרות לבדוק הטבות שונות, לשוחח בצ'אט עם נציג מהחברה ועוד. כדאי לדעת כי האפליקציה מאפשרת לבצע פעולות שונות 24/7, מכל מקום בעולם.

אבטחה גבוהה

כיום, יש מספר אפשרויות להנפקת כרטיס אשראי נטען, לכן מומלץ להזמין כרטיס רק מחברה מוכרת ואמינה, ויש לבדוק האם הכרטיס של החברה בעל תקן אבטחה מסוג EMV. זהו תקן האבטחה הגבוה ביותר לכן כדאי לדעת כי ישנם כספומטים בארץ שאינם מתאימים למשיכת מזומן באמצעות הכרטיס, באפליקציה אפשר לאתר בקליק מהיר כספומט קרוב ממנו תוכלו למשך כסף.

בנוסף, ראוי לציין כי כרטיס אשראי בינלאומי נטען מאפשר לכם לרכוש מוצרים ולשלם במסעדות, ובשלל בתי עסק במהלך החופשה או הטיול שלכם בחו"ל. זהו פתרון נוח ויעיל במקום להסתובב עם מזומן ולחשוש מדולרים מזויפים. הכרטיס מונפק לתקופה של חמש שנים, ובכל עת ניתן לבטלו.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf