מיקונוס עם ילדים

מיקונוס עם ילדים

האי היווני מיקונוס נמצא במרחק של טיסה קצרה מישראל ונחשב ליעד תיירותי פופולרי בקרב משפחות עם ילדים מישראל ומשאר העולם. האי התיירותי מהווה חלק מארכיפלג האיים הקיקלאדיים שבים האגאי, שטחו כ-86 קמ"ר בלבד ובאי גרים כ-15,000 תושבים, רובם מתפרנסים מתיירות.

האי מיקונוס הוא אחד האיים היווניים החביבים בקרב משפחות עם ילדים בגלל החופים המטופחים והנקיים עם המים הצלולים, שלל פתרונות הלינה, המסעדות הטובות, האווירה הציורית והקסומה ושלל האטרקציות המתאימות לילדים בכל הגילאים. חופשה במיקונוס מבטיחה לכם שפע חוויות ואטרקציות מקוריות, אפשר לבלות באי כל השנה, אך לרוב מבקרים בו בחודשי האביב והקיץ כאשר ניתן לשחות במים וכל מקומות הבילוי פתוחים.

חופשה באי יווני פסטורלי ואקזוטי עם כל המשפחה

האי מיקונוס הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים והמבוקשים ביותר בשנים האחרונות, בגלל קרבתו לישראל ובעיקר בגלל האטרקציות הרבות וחיי הלילה הסוערים. כדאי לרכוש טיסה למיקונוס מוקדם ככל הניתן כדי לחסוך עלויות, למשפחות מומלץ להזמין דיל משתלם הכולל טיסות הלוך ושוב, לינה במלון מרכזי ואיכותי עם ארוחת בוקר, והעברות משדה התעופה למלון ובחזרה בכפוף לחבילה.

האי היווני מציע שלל אטרקציות לכל המשפחה, בין השאר חופים מבודדים ופראיים המבטיחים בילוי משפחתי שלוו ללא ההמולה המאפיינת את החופים התיירותיים. כמו כן, במיקונוס שלל אתרים תיירותיים מעניינים לכל המשפחה, ביניהם מוזיאונים, מבנים בעלי ארכיטקטורה מרשימה, שרידים מתקופות יוון העתיקה, טחנות רוח מדהימות ביופיין מהמאה ה-16 הנחשבות לאחד מסלי ההיכר של האי, כנסיות עתיקות ויפות ועוד.

מומלץ לקחת את הילדים למוזיאון הארכאולוגי הממוקם בסמוך לנמל המסחרי, במקום תצוגה מרשימה פסלים, חפצי אמנות ועתיקות מתקופות קדומות. כדאי גם לבקר עם הילדים במוזיאון הימי האגאי וליהנות מתצוגה מרשימה של מודלים של ספינות מהעת העתיקה ומוצגים מעניינים נוספים.

חופי ים מומלצים למשפחות עם ילדים

האי מיקונוס ידוע בחופי הים היפים שבו, למשפחות עם ילדים מומלץ לבלות בחופים הפחות מתויירים כגון חוף פלאטיס בו מבלות המשפחות הגרות באי, חוף פראדייס הנחשב לפופולרי במיוחד בקרב התיירים, גם בשל מיקומו המרכזי לעיר הבירה מיקונוס סיטי, ואין לוותר על בילוי בחוף אליה הממוקם במרחק כ-12 ק"מ ממרכז העיר, ובו מתקנים רבים, מסעדות, בתי מלון, ברים ומועדון ספורט ימי.

אטרקציות לילדים

מומלץ לצאת לשייט ביאכטה מאובזרת וליהנות מתצפית על האי מהים, במהלך השייט אפשר לעגון בחופים מבודדים ולשחות לחוף, לצלול ולשנורקל. יש חבילות שייט הכוללות ארוחת דגים ובשרים על האש עם מוסיקה יוונית מקפיצה ברקע. לחובבי הריגושים והאדרנלין כדאי לשכור סירת מרוץ וליהנות מחוויית שייט מרגשת ומלהיבה. מומלץ לצאת לטיולי יום באיים הסמוכים, חוויה מרגשת וייחודית לילדים ולמבוגרים כאחד.

בנוסף, אין לוותר על טיול ג'יפים ברחבי האי, כך ניתן להכיר את מרחבי הטבע באזור, לקבל הסברים על חיות בר וצמחים, אפשר גם לצאת לטיולי רכיבה על סוסים או אופניים. במיקונוס יש מספר פארקי שעשועים, וכדאי לבקר בחוות מיקוניאן סיטי בה משחזרים את אורח החיים המסורתי של הכפריים בעבר, במקום יש סדנאות שונות וניתן להתנסות במלאכת יד מסורתית ולהכין מאכלים יווניים בטעם של פעם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf