עגילי טראגוס ב-Tribal Tattoo

עגילי טראגוס ב-Tribal Tattoo

טראגוס הוא עגיל שממוקם באוזן, בטראגוס, שבמרכז האוזן. בתחילה נחשב עגיל טראגוס לנועז במיוחד, אבל היום עגילי טראגוס מבוקשים יותר, גם בשל שחקניות וזמרות שעשו זאת והן מהוות מודל ליקוי, אלא גם בגלל שהוא נחשב עגיל קצת יותר נועז.

האם עגיל טראגוס כואב?

כל פירסינג הוא כואב כשעושים אותו, אבל כשהפעולה מתבצעת על ידי פירסר מקצוען, מומחה בעל ניסיון רב של מאות עגילים, התהליך אינו יותר כואב מעגיל פשוט בתנוך האוזן.

חשוב מאוד לפעול פי ההנחיות המדויקות שתקבלו אצלנו, ב-Tribal Tattoo לטיפול במקום. אם תעקבו אחר כל הההוראות, הפשוטות מאוד, תהליך ההחלמה יהיה קצר ביותר.

האם כל אחד יכול לעשות עגיל טראגוס?

לא תמיד. אצל חלק מהאנשים הטראגוס קטן מדי ואינו מאפשר החדרת עגיל.  היום עגילי טראגוס הפכו להיות ממש עגיל שני ולאט לאט הם הופכים להיות כמו עוד עגיל באוזן.

לגבי העגילים המומלצים בטראגוס, כדאי להתחיל עם עגיל חישוק שמקל על הטיפול וההחלמה. לאחר מכן אפשר להחליף את העגיל בעזרת הפירסר לעגיל נקודה סטאד. ישנה אפשרות גם להוסיף אבן

איפה כדאי לעשות זאת?

אנחנו ב- Tribal Tattooמבצעים את כל סוגי הפירסינג, בכל חלקי הגוף, גם האינטימיים ביותר. האווירה בסטודיו שלנו נינוחה ונעימה. תוכלו לבוא והתייעץ איתנו על כל דבר שתרצו. אנחנו נעזור לכם לבחור את העגיל ואת מיקומו בגוף, להתאימו בגודל ובצורה למיקום על הגוף.

אם מעולם לא ביצעתם פירסינג, וזו תהיה הפעם הראשונה שלכם, נוכל לייעץ ולהדריך, להרגיע ולתת מידע רלוונטי, כך שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. כך מובטחת לכם שביעות רצון מהעגיל החדש שעל גופכם, שילווה אתכם הרבה זמן.

פירסינג מוצלח תלוי גם בבחירה נכונה של מיקום העגיל, סוג העגיל, ובעיקר בפירסר המקצועי ובעל הניסיון הרב. אצלנו תמצאו את כל אלה: נעזור בבחירה של העגילים, לפני ההחלמה ואחרי ההחלמה, במיקום המתאים לכם והרצוי מבחינתכם.

סטריליות מושלמת ואנשי מקצוע מעולים

השימוש בציוד שלנו החדיש, עם סטריליות מושלמת וניקיון מלא, מבטיח את ההחלמה המהירה של מקום הפירסינג. הטיפול בו פשוט, וכל לקוח מקבל הסבר מפורט לגבי אופן הטיפול. כמו כן אנו עורכים בדיקה לאחר כמה שבועות כדי לוודא שהכול החלים ושהקעקוע תואם את הציפיות.

את ביצוע הפירסינג יעשו אנשי הצוות שלנו, שהם בעלי מקצוע עם ניסיון של מאות ניקובים בכל המקומות האפשריים בגוף.

גם עגילי טראגוס וגם עגילים אחרים זמינים אצלנו תמיד. חדרי העבודה האינטימיים והסטריליים שלנו מוכנים לקראתכם. גם הצוות שלנו ממתין לכם וישמח לייעץ בכל עניין, לעקוב אחר תהליך ההחלמה של מקום הפירסינג ולעזור בכל מידע או פעולה. אז למה אתם מחכים?

מאמר באדיבות טרייבל טאטו – סטודיו קעקועים ופירסינג
http://www.trt.co.il/

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf