5 עובדות על מכונות תפירה שלא ידעתם

5 עובדות על מכונות תפירה שלא ידעתם

אם אתם חדשים בתחום התפירה – המאמר הזה הוא בדיוק עבורכם. אספנו חמישה טיפים מפתיעים על תפירה ועל מכונות תפירה, שיחדשו ויסייעו לכם לתפור ביעילות, אבל טרם "נצלול" אל הטיפים המקצועיים של מכונות התפירה, חשוב לנו לספר לכם, כי רכישת מכונת תפירה מקצועית, יעילה, איכותית ומתאימה לפרוייקטים שאתם מתעתדים לבצע באמצעותה – היא המפתח לתפירה מקצועית, נעימה ויעילה. אם אתם מחפשים מכונת תפירה אמינה, איכותית וטובה – אנחנו כאן לסייע לכם לבחור בדיוק את האחת שתתאים לצרכים.

עובדה ראשונה ושפע של טיפים – על התהליך המתיש של השחלת החוטים למקומם

כל תופרת בעלת וותק מכירה את התהליך המתיש במכונות הישנות, של השחלת החוט התחתון וחוט העליון בדרך חתחתים עד שיגיעו שני קצוות החוטים, כל אחד למקומו בקופי המחט התפירה של מכונת התפירה שלכם. במכונות התפירה החדשות, ההליך הוא פשוט ומסומן. הנה כמה טיפים להתמודדות נוחה יותר עם השחלות החוטים:

  • אם תבחרו חוטים דומים בעובי ובמאפיינים שלהם עבור בחוט התחתון והחוט העלון של התפירה – איכות התפירה שלכם תהיה גבוהה יותר
  • אם אתם לא בטוחים שתזכרו איך להשחיל את החוט בפעם הבאה – צלמו את מכונת התפירה כשהחוט מושחל. זה יעזור לכם להיזכר.
  • אם מכונת התפירה שלכם מאפשרת תהליך חצי אוטומטי של השחלת החוט העליון למחט – בוודאי גם אצלכם יש ידית השחלה שיכולה להיות או במצב עליון או במצב תחתון. הקפידו שתהיה במצב עליון עם תחילת התפירה – שאם לא כן, החוט ישתחרר מהמחט מייד כשתתחילו בתפירה

עובדה שניה – מכונת התפירה שלכם תתפור יעיל יותר, אם תתחילו את התפר בהנעה ידנית (ואיטית) של גלגל התפירה

ההפעלה האוטומטית של מכונת התפירה שלכם, על ידי לחיצה על כפתור או על הדוושה, תגרום למכונה להתחיל לתפור במהירות. לא יהיה לכם זמן לבדוק שמיקמתם את הבד כראוי, שהחוט מושחל היטב או שהתפר הוא זה שהתכוונתם אליו. מכונת התפירה מאפשרת גם תפירה איטית באמצעות סיבוב ידני של גלגל התפירה – השתמשו באפשרות זו, על מנת לוודא שהכל מתוכנן כראוי.

עובדה שלישית – סוגי מחטים שונים, יתאימו לבד ולתפר שבחרתם

מכונת תפירה ביתית ממוצעת מציעה כיום לפחות 30 סוגי תפרים שונים, והתפרים נבדלים אלה מאלה לא רק באסתטיקה שלהם – אלא גם בפונקציונאליות ובהתאמה לסוגי בדים שונים. חשוב שתתאימו את המחט לסוג הבד והתפר, לתוצאה מושלמת.

עובדה רביעית – מכונות התפירה מאפשרות גם לתפור "ברוורס"

תוכלו במרבית מכונות התפירה האיכותיות, להעביר את כיוון התפירה מקדימה לאחורה. זה משמש בסיום התפר או בתחילתו, על מנת לוודא את חוזק התפר ולאפשר תפירה שתחזיק מעמד שנים רבות.

עבדה חמישית – מכונות תפירה איכותיות, מחזיקות מעמד לאורך שנים

חשוב שתדעו, שמכונות תפירה הן ממכשירי החשמל העמידים והאמינים ביותר, ויש כאלה המשתמשים באותה מכונת תפירה למשך עשרות שנים. על כן, בחרו את מכונת התפירה שלכם בתשומת לב, ורכשו אותה בחנות מקצועית המציעה גם שירותי הדרכה, תמיכה וליווי.

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממכונות התפירה באתר של קמנמן: מכונות תפירה קמנמן. שם תוכלו למצוא מגוון רחב של מכונות תפירה יוקי, זינגר ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf