המדריך המלא לבחירת עורך דין גירושין

המדריך המלא לבחירת עורך דין גירושין

אם אתם לקראת הליך גירושין, מאמר זה הוא בדיוק מה שאתם מחפשים! כאן תוכלו ללמוד על כל מה שצריך להנחות אתכם בבחירת עורך דין גירושין.

מתי צריך לחפש עורך דין גירושין?

התזמון הנכון לחיפוש אחר עורך דין לענייני משפחה לצורך ייצוג בתיק גירושין משתנה מאדם לאדם וממקרה למקרה. ראשית, משום יש הבדל בין אם אתם נמצאים בצד שיוזם את הגירושין או שהצד השני יוזם אותם. במידה ואתם בצד היוזם, אתם יכולים לעשות זאת יותר בנחת לעומת הצד השני, שנאלץ לחפש עורך דין במסגרת הזמן שהוקצבה לו על ידי הצד היוזם. כמו כן, במידה והגירושין נעשים בהסכמה, מומלץ לחפש עורך דין בנחת מצד אחד, אבל בלי שאננות מן הצד השני, כדי שיוכל להקדיש את הזמן הדרוש לביצוע עבודתו.

מקצועיות

המקצועיות של עורך דין גירושין היא חשובה ביותר: הסכם הגירושין, אליו תגיעו ישפיע עליכם לאורך שנים רבות ובמידה ויש לכם נכסים משותפים או ילדים משותפים, הרי שמדובר על שארית חייכם! לכן חשוב לבחור עורך דין מקצועי, שמכיר היטב את דיני הגירושין ויוכל לתת לכם את המענה המקצועי ביותר מתוך ידע וניסיון.

התמחות

תחום דיני המשפחה, אליו משתייכים דיני הגירושין, הוא תחום מאוד רחב והוא כולל בתוכו תתי תחומים רבים. לכן, חיפוש עורך דין לענייני משפחה לא בהכרח יספק לכם את המענה הדרוש לכם וחשוב לבדוק עם עורך הדין לגבי הניסיון שלו וההתמחות שלו בגירושין באופן ספציפי. בעיקר משום שתחום המשפט והא תחום דינמי וכל הזמן יוצאות פסיקות חדשות, שעלולות לטרוף את הקלפים ועורך הדין שייצג אתכם צריך להיות מעודכן.

גישה

הגישה של עורכי הדין, המייצגים את שני הצדדים בתיקי גירושין, היא חשובה מאוד. לעתים עורכי הדין מגיעים בגישה יותר לוחמנית ולעתים בגישה יותר פייסנית. היות שאתם מכירים טוב יותר מה המצב בתוך הנישואין, חשוב לבחור עורך דין גירושין, שיתאים בגישתו לאופן שבו אתם רוצים לנהל את התיק שלכם.

גישור

אם אתם רוצים להתגרש בהסכמה ולסיים את הנישואין בטוב, עד כמה שאפשר, מומלץ לנסות את דרך הגישור. לשם כך תצטרכו לחפש עורך דין גירושין שגם מוסמך כמגשר וכך הוא יוכל לייצג הן אתכם והן את הצד השני, לחסוך בעלויות של עורך דין נוסף, לעזור לכם להגיע להסכם שיהיה מקובל על שני הצדדים ובלי התערבות של דיינים ואף לזרז את התהליך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf