שירות הולכת כלבים ברמת גן ע"י דוגווקר מקצועי

שירות הולכת כלבים ברמת גן ע"י דוגווקר מקצועי

כלב נחשב עוד משחר ההיסטוריה לחברו הטוב ביותר של האדם, הכלבים הם חיית המחמד הנפוצה ביותר בעולם, הם נאמנים, מסורים ואוהבים אותנו ללא תנאי. גידול וטיפול בכלב הוא מקור להנאה ולסיפוק רב בחיים, ואין כמו טיול רגלי עם הכלב, לפחות 3 פעמים ביום, כדי לבלות יחדיו, לשמור על כושר ולהכיר חובבי כלבים נוספים באזור.

עם זאת, במציאות החיים המורכבת שלנו אנו נאלצים לעבוד שעות ארוכות, רובנו יוצאים מוקדם בבוקר לעבודה וחוזרים מותשים בשעות הערב המאוחרות. לכן, אנו עלולים להזניח את חיית המחמד האהובה שלנו, והכלב סובל מכך. הפתרון לבעיה זו הוא פשוט ביותר, כל שעלינו לעשות הוא לאתר דוגווקר שיטפל בכלב האהוב שלנו בשעות בהן אנו עסוקים בקידום הקריירה או כאשר אנו יוצאים לחופשה, למילואים וכדומה.

שירות דוגווקר רמת גן

רמת גן ידועה כעיר מתקדמת ומודרנית ורבים מתושביה מגדלים כלבים להנאתם, כ-9,000 כלבים בעלי רישיון רשומים על שם בעליהם במאגרי המידע של העירייה המקומית. ברחבי העיר ישנם מספר שטחים ירוקים בהם ניתן לטייל בבטחה ובהנאה עם חיית המחמד, ובשנים האחרונות הקימה העירייה גינות כלבים מיוחדות עם תשתיות מתקדמות על מנת לאפשר לחברים הטובים ביותר של האדם לפרוק אנרגיות, לשחק ולבלות עם כלבים אחרים.

מאחר ורובנו שוהים מחוץ לבית רוב שעות היום, אנו מתקשים להעניק את הטיפול המסור והנכון לחיית המחמד שלנו. באמצעות אפליקציות חדשות, ביניהן דוגיז, כל אחד יכול לבחור שירותי דוגווקר רמת גן, ולדאוג לצרכים של הכלב. ראוי לציין כי שירות הולכת כלבים נחוץ לכלב לא רק לשם עשיית צרכים, הטיול חשוב עבורו גם כדי לפרוק מתח ואנרגיות, להכיר את הסביבה, לשמור על הכושר, לתקשר עם כלבים אחרים, ללמוד, להריח ולשבור את שגרת היום עד לשובכם הביתה.

איך לבחור דוגווקר מקצועי ואמין?

שירות דוגווקר רמת גן מיועד לכל תושבי העיר המגדלים כלבים, השירות נועד לסייע לחובבי הכלבים, כמוכם, להעניק את הטיפול המתאים ביותר לכלב שלכם. כל מי שמגדל כלבים יודע כי הטיפול אינו מסתכם רק במילוי קערות האוכל והמים, יש להוציא את הכלב החוצה לפחות 3 פעמים ביום, כאשר אנשי המקצוע ממליצים שכל טיול יימשך לפחות חצי שעה.

דוגווקר הוא איש מקצוע מנוסה העובר הכשרות רלוונטיות בתחום, עליו להכיר גזעים שונים של כלבים, להפגין מחויבות לכלב ולבעליו ולהיות זמין ואמין. בארצות הברית זהו מקצוע לכל דבר, בישראל התחום נמצא עדיין בחיתוליו ואין בתי ספר להכשרת דוגווקר. לכן, כדאי לאתר דוגווקר באמצעות פלטפורמה ייעודית המחברת בין בעלי כלבים ברמת גן וביישובים נוספים לבין נותני שירות כמו דוגווקרים ודוג סיטרים.

כמו כן, אפשר להוריד אפליקציה ייעודית המאפשרת לאתר בקליק מהיר דווגווקר ונותני שירות נוספים. כך תוכלו גם אתם להעניק את הטיפול המסור והמתאים ביותר לחבר הכי טוב שלכם. מומלץ לערוך פגישת הכרות בבית, כמובן בנוכחות הכלב, כדי ליצור את החיבור הראשוני בין חיית המחמד לאיש המקצוע, ולאחר מכן באמצעות אפליקציה מתקדמת כמו דוגיז, אפשר לתאם שירות דוגווקר רמת גן על בסיס יומי, שבועי, חודשי וכיוצא בזה.

אגב, באמצעות האפליקציה תוכלו לעקוב בזמן אמת אחרי הולכת הכלב שלכם, לראות היכן הוא טייל, האם עשה את צרכיו וכמה זמן נמשך הטיול. לרוב, הכלב שלכם יצטרף לכלבים אחרים יחד עם הדוגווקר, כך הוא יוכל לבלות ולהשתולל עם כלבים חברותיים נוספים, ובזמן שאתם עובדים או נופשים, חיית המחמד האהובה שלכם מבלה, מטיילת וזוכה לאהבה ולטיפול מסור מכל הלב.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf