עולם ומלואו – פרסום באינטרנט

עולם ומלואו – פרסום באינטרנט

יש עסקים שמבקשים מחברים להפיץ תמונות של המוצר באינסטגרם, יש עסקים שמבקשים לפתוח דף עסקי בפייסבוק, יש עסקים שמבקשים להשקיע בדפי נחיתה, יש עסקים שמעלים לרשת סרטוני הדרכה, יש עסקים שמתחברים אל אתרי דיוור, יש עסקים שמשקיעים בבאנרים, יש עסקים שמפיצים בכול הזדמנות את הלוגו, יש עסקים שמשתפים פעולה עם עסקים אחרים ויש עסקים שעושים גם כך וגם כך, אך מבלי לעשות דבר באופן אישי, כיוון שהם מגובים בחברת פרסום איכותית אשר מבצעת עבורם את העבודה, מתוך הבנה של מה נכון וראוי מה מתאים ואיכותי, וזאת כי כיום כולם יודעים שכמעט כל עסק צריך נוכחות ברשת האינטרנטית, כך שהשאלה היחידה היא כיצד עושים זאת נכון – לצד פחות הוצאות ויותר תוצאות.

בחינה של 360 מעלות

להבדיל מפרסום על שלטי חוצות, בעיתונים או ברדיו – הרי שפרסום באינטרנט גם הרבה יותר מורכב וגם מכיל הרבה יותר אופציות, וזאת לא רק שיש שאלה באיזו פלטפורמה לבחור, אלא גם יש לבחון תדירות, מיקום, קהל יעד, שיתופי פעולה ובאופן כללי יש צורך בהבנה מעמיקה של התחום. אי לכך ממש כמו שבאמנות יש להכיר את מאפייני הקוביזם והרנסנאס על מנת ליצור יצירה עדכנית, כך גם פה יש צורך בהיכרות מעמיקה עם כלל השחקנים על מנת לקבל החלטה שיווקית כלכלית.

מרוב עצים לא רואים את היער

לאור כל זאת פרסום באינטרנט מצטייר כמשימה לא פשוטה, וזאת כי לעיתים מרוב עצים לא רואים את היער, אלא אם כן אתם ציידים מקצועיים ובמקרה זה מפרסמים מקצועיים. מכאן שלעיתים הדרך הזולה ביותר היא להוציא כסף במקום שיודע לעשות עבורכם את שיעורי הבית – במקום שעורך ראיון אישי ורק לאחר מכן מסיק איזו נישת פרסום באינטרנט הכי נכונה, ורק מנקודה זו בונה תוכנית שיווקית מקיפה בהתאם לתקציב הרצוי.

 אויבי הפרסום

לא פעם שומעים בעלי עסקים שמעידים שהם השקיעו גם בכך וגם בכך, אך עדיין לא זכו ליהנות מהתוצאות הרצויות. כאשר זה קורה יש לבחון האם גם הם הותקפו בידי אויבי הפרסום הבאים:

  • חוסר סבלנות
  • חוסר רצינות
  • אגרסיביות
  • אי שיתוף פעולה

במה מדובר? ובכן לא פעם עסקים מבקשים לראות תוצאות של כאן ועכשיו, אך יחד עם זאת שיטת הפרסום דורשת סובלנות. לעיתים עסקים רואים תוצאות ומיד מפסיקים את המימון ועל כן באופן מידי השיא שהושג צונח (במיוחד נכון בפלטפורמת פרסום ממומן) ולא פעם בעלי עסקים אינם מבינים שנוכחות ליד עסקים נוספים מאותו התחום רק משפרים את הסיכויים (כמובן כל עוד ישנו יתרון יחסי) ולו כי מדובר בהפריה הדדית, ובנוסף לא פעם עסקים בוחרים בפרסום אגרסיבי שרק מרחיק לקוחות ומעיב לרעה על המיצוב. אי לכך יש לסמוך על חברת פרסום באינטרנט שבקיאה בתחום וכמובן לחכות בסבלנות לתוצאות הרצויות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf