איך ליהנות מתקופת ההיריון?

איך ליהנות מתקופת ההיריון?

ליהנות? בהריון? הרי כל הריונית שנייה תתלונן על כמה קשה לסחוב, הרגליים הנפוחות, הגב הדואב, הצרבות, ועוד לא התחלנו לדבר על התרחבות הגוף והמשקל העודף.

מצד שני – העור הזוהר, השיער השופע, היחס המכיל והדואג מהסביבה – את הרי קדושה – את בהריון עכשיו. אל תדאגי/ אל תילחצי/ אל תאכלי הרבה/ אל תאכלי מעט/ תשתי הרבה – רק מים!/ תדאגי לעצמך…/תנוחי/ תשבי/תקומי….

בקיצור – חייבת להיות דרך ליהנות מתקופת ההיריון!

אז מה התובנות הכי חשובות לחלוק עמך בתקופה מרגשת זו?

עיסוי הריון

יכול להיות ממש מפנק ומקל, בעיקר לכאבי הגב שסוחב את הבטן המתעגלת וכן – גם את הסטרס שיש לעיתים בהריון. אם יש לך ילדים נוספים, את בוודאי לא נחה ולא מתפנקת מספיק – פרגני לעצמך עיסוי הריון ואם אפשר – צילומי הריון שלך בעיסוי – רגועה, מחוייכת, נינוחה – ומתפנקת.

מים

חוץ מהברור מאליו – שתיית מים מרובה (שתקל על צרבות, עייפות, וגם על "טפשת ההריון" הנפוצה) תגרום לך להרגיש טוב יותר אבל גם תוסיף לבריאות העובר ותמנע צירים מיותרים.

אבל לא למים האלו הכוונה – שחייה, אמבטיה נעימה, טבילה של הרגליים במים ושהות במים נעימים תקל על נשיאת המשקל שנוסף לך, וגם התעמלות במים או טיפול במים יגרמו לך לרגיעה, לתזוזה בריאה בתחושת קלילות מסוימת והרי אי אפשר להתווכח עם השקט והשלווה שמעניקים המים לנפש ולגוף.

גם בפעילות במים כדאי לצלם צילומי הריון – זו מזכרת מיוחדת וכיפית למדי.

עופי על עצמך – צילומי הריון

צילומי הריון הוא רעיון שוודאי עבר במוחך. הרי לא תתני לתקופה הזו לעבור ללא תיעוד, נכון? אבל מה עם צילומי הריון מושקעים? בסטודיו אמיתי, עם תפאורה ביתית או דווקא בטבע? צילומי הריון מקצועיים הם דרך נפלאה גם לצאת מהשגרה אבל גם לפרגן לעצמך זמן איכות עם בן הזוג, המשפחה או לבד לבד – להרגיש ולהראות הכי יפה שאפשר!

צילומי הריון יכולים, כאמור, להתקיים בסטודיו או באוויר הפתוח. הבונוס האמיתי? הזכרונות שנשארים במזכרת מצולמת ברמה הכי גבוהה שאפשר.

דמייני לך את התינוק או התינוקת העתידים להיוולד – כילדים, נערים או בוגרים – שמסתכלים על תמונות של אמא בהריון – והיא הכי מאושרת ויפה שיש.

אלו רעיונות על קצה המזלג להנאה מתקופת ההיריון – שהיא גם מורכבת, לעיתים לחוצה, אך מאוד מרגשת, מלווה בציפייה רבה ובשמחה. מה שחשוב יותר מהכל – שתדאגי לעצמך ולחיים הנובטים בתוכך, הקיפי עצמך באנשים שדואגים לך ותדאגי ליהנות. אחרי הכל – אלו רק תשעה חודשים.

המאמר באדיבות סטודיו עדיגיטל לצילומי הריון בת"א לפרטים נוספים לחצי כאן adigital.co.il

קרדיט לתמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf