איך מוצאים דירות נופש וצימרים מומלצים באוסטריה?

איך מוצאים דירות נופש וצימרים מומלצים באוסטריה?

היופי של אוסטריה הוא חסר גבולות. כדי ליהנות מכל הטוב הזה, מומלץ לתכנן טיול במדינה הכולל את כל מה שמעניין אתכם ומתאים להרכב הנוסעים ולעונת השנה. בהרבה מקרים מדובר בטיולי כוכב המתקיימים באחד מחבלי הארץ היותר פופולאריים של אוסטריה. בתנאים אלה החשיבות של בחירה נכונה של מקום לינה באוסטריה עולה פלאים, אך באמצעות הקפדה על מספר כללים בסיסיים תוכלו למצוא את המקום המושלם עבורכם.

השאלה הראשונה: איפה לנים?

עוד לפני שחושבים על מקום לינה ספציפי, אתם צריכים לתכנן את מסלול הטיול – אפילו בקווים כלליים מאד. טיול ממוצע באוסטריה כולל חבל אחד או יותר, כשהאזורים היותר מבוקשים כוללים את חבל זלצבורג ובו שלל אתרי טבע, אגמים והפתעות אחרות, חבל טירול ובירתו אינסברוק, וינה הבירה (אשר שהות בת מספר ימים בה אפשר לשלב עם רוב המסלולים), חבל קרינתיה ואחרים. חשוב לבחור במקום לינה בחבל הנתון שיאפשר לכם גיחה נוחה ולרוב גם מהירה לאתרים שאתם עשויים להכניס לתכנית הטיול.

לכל אזור יש חוקים משלו מבחינת אתרי הלינה המומלצים. טיול כוכב בחבל זלצבורג, לדוגמא, רצוי שיתבסס על לינה במקומות כמו פלכאו, ווגריין, ראשדטט, סנט יוהן אים פוגנאו ואחרים. אם חשקה נפשכם בחבל טירול, כדאי שתמקדו את החיפושים שלכם באזור אינסברוק, אזור אגם אאכן או בערים ובכפרים דוגמת פוגן, סיפלד או שוואץ. יש מקומות שמציעים גיחה ממש לא מורכבת למספר אזורים גם יחד, כולל טירול וזלצבורג.

לאחר שעשית מסלול טיול ראשוני – בחרו אזור טוב ללינה בטיול כוכב באוסטריה (יש שם גם מפה מגניבה)…

אופני הלינה

משתנה מרכזי אחר במשוואת הבחירה של מקום לינה מומלץ באוסטריה הוא סוג הלינה. באופן לא מפתיע תוכלו למצוא מגוון רחב של מלונות באוסטריה, בעיקר בערים הגדולות. באזורים הכפריים כן פועלים מלונות, אבל האופי שלהם הוא כפרי בעיקרו. לכן הוא אולי שונה ממה שאתם חושבים עליו כשאתם שומעים את המילה "מלון".

באזורי הטבע של אוסטריה הבחירה המקובלת היא בדירות נופש (או צימרים כפי שאנחנו מכירים אותם), שמשתלבים היטב בסביבה המקיפה אותם וכוללים לא פעם אלמנטים אוסטריים מסורתיים: אלו הם מקומות מומלצים למשל לטעום ארוחת בוקר אוסטרית מסורתית. כפרי נופש כוללים מגוון יחידות נופש ותשתיות רחבות, כולל עבור ילדים. אופציה אחרת ודי מיוחדת היא חוות חקלאיות – בסגנון כפרי כמובן – שכוללות הפתעות כמו משקים חקלאיים או בעלי חיים הפזורים במקום הלינה..

טיפים לבחירה מוצלחת של מקום לינה

סקירת המלצות על דירות וצימרים באוסטריה צריכה להיות חלק בלתי נפרד מהמאמצים שלכם למצוא את מקום הלינה המושלם. כמו בהרבה תחומים אחרים ניתן ללכת כאן על "חוכמת ההמונים" ולסקור חוות דעת של אורחים קודמים שביקרו באותו מקום. לא תמיד חוות הדעת הן אותנטיות לחלוטין, ולפעמים הן לא מספרות את כל הסיפור, אבל כן אפשר ללמוד דרכן הרבה מאד על מקומות הלינה. בדרך כלל באתרים גדולים ואמינים, כמו Booking או Tripadvisor, הביקורות ברמה הכללית הן מועילות מאד.

חשוב לבחון את מידת ההתאמה של מקום הלינה לצרכים שלכם ולהרכב הנוסעים: מלון או צימר יכולים להיות מצוינים, אבל פשוט לא להתאים לסוג הטיול הספציפי. בחנו תמיד את האותיות הקטנות של העסקה ואת המחיר המוצע, שלא תמיד כולל בתוכו מע"מ, מיסי תיירות מקומיים, אינטרנט אלחוטי, מצעים, מגבות או אפילו חשמל ומים.

צילום: pixbay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf