עולם גאדג'טים למטבח – עולם אפייה והבישול מעולם לא היו פשוטים יותר

עולם גאדג'טים למטבח – עולם אפייה והבישול מעולם לא היו פשוטים יותר

הגיע הזמן שנודה בזה. כולנו אוהבים לאכול, אך לא כולנו אוהבים לבשל. חלקנו פשוט לא טובים בזה, אחרים מסורבלים יותר ומתקשים לשלוט בכמויות ובמינונים ואילו קבוצה אחרת של אנשים היא נזק לא קטן במטבח – נחתכים, נפצעים ונכווים. הנה, הוצאנו את כל הקלפים החוצה ופרסנו אותם לשולחן. אם כך, אל תאמרו נואש. ישנם פתרונות שיהפכו את שהותם במטבח לנעימה יותר, בטיחותית יותר, כואבת פחות ומוצלחת.

בואו נדבר טכנולוגית

אין ספק שהקדמה הטכנולוגית תרמה רבות לרווחתנו בחיים. הגאדג'טים השונים הפכו את החיים לפשוטים ומורכבים כאחד – מכשירי הנייד הלכו והפכו לקטנים יותר (ואז לגדולים יותר), מהירים יותר ובעיקר חכמים, הטלוויזיה מאידך נהפכה לגדולה, דקה ויעילה יותר. גם בתחום המטבח אנחנו ממשיכים לראות התייעלות. מטרתם של הגאדג'טים הם לשכלל ולייעל את תהליכי הבישול, במטרה שיהיו פשוטים גם עבור הבשלן המתחיל.

אז אתה או את, כן אתם, אתם יכולים לנשום לרווחה ולעבור איתנו לפסקה הבאה.

קיצוץ של ירק

ירקות הם כוכבי הדיאטה ואורח החיים הבריא, הם מוזכרים לפחות פעם אחת בכל פגישה אצל דיאטנית או תזונאי והם מככבים תדירות בנאומים של ההורים שלנו המתחילים ב"אתם לא אוכלים מספיק" ונגמרים ב"אתם אוכלים יותר מדי שטויות". ואכן, ירקות (ופירות) הם מומלצים באופן תזונתי וגם משרד הבריאות פרסם המלצות על אכילתם. כוכבי פירמידת המזון הכרחיים לשילובם בתפריט המזון שלנו. יחד עם זאת, הכנתם עשויה להיות מפרכת. מזל שישנם מפתחים שחושבים כיצד להקל את חיינו. קוצץ ירקות – ספירלי ואנכי לשדרוג וקיצור הבישול נועד בדיוק למטרה זו. קוצץ הירקות הופך את תהליך קציצתם והכנתם של ירקות לפשוט, מהיר ובעיקר נקי יותר. זה הסוף לתהליך הכנה מסורבל, מייגע ומדמיע. באמצעות קוצץ הירקות תוכלו לקצוץ את הירקות במגוון צורות, גדלים ובעובי לבחירתכם.

יתרה מזאת, תהליך האירוח יהפוך ללבבי ומדליק יותר הודות לירקות הקצוצים לרצועות מדליקות במיוחד, שהופכים את תהליך ההגשה ליצירתי ואמנותי יותר.

כמובן שקוצץ ופורס הירקות אינו מוגבל אך ורק לירקות. באמצעותו ניתן לפרוס גם רצועות ספגטי בגדלים שונים. המכשיר נועד לחסוך בזמן כדי להפוך את תהליך הבישול לחינני, נעים ומהיר יותר. בנוסף, האפשרות לקצוץ את הירקות לרצועות בעובי שונה תאפשר לקצר את משך זמן הבישול.

נמאס לכם לדמוע מכל מפגש ארעי או מתמשך עם הבצל? זה הזמן לעשות עמו שיחת יחסינו לאן ולהגיד לו שזה ממש לא אתם, זה הוא. ויחד עם קוצץ הבצל תוכלו לקצוץ את הבצל בקלות מבלי נהר של דמעות בשתי עיניכם.

נהניתם מתהליך הקיצוץ? גם תהליך הניקיון נהפך ליעיל יותר, שכן את המכשיר ניתן לפרק בקלות לצורך ניקיון.

יופי של אפייה

לאחר שייעלנו את תהליך הבישול, זה רק מתבקש שנתקדם הלאה לתהליך האפייה. סביר להניח שאתם אופים בתבניות אלומיניום חד פעמיות שאמנם מקצרות את זמן ניקיון הכלים, אך מותירות אותנו להיאבק עם תוצר האפייה שנצמד לתבנית ומסרב להרפות. ייתכן שאתם דווקא אופים בתבניות מתכת רב פעמיות, אך גם כאן עליכם למרוח כמויות מספקות של שמן בכדי שתוצרי האפייה לא יידבקו. תבניות אפיה מסיליקון – אפייה קלה וללא שמן תהפוך את תהליך האפייה ליעיל ומהנה יותר. תבנית הסיליקון בטוחה בשימוש עם מזון ואף עמידה בפני חומציות גבוהה של פירות ובפני טמפרטורות גבוהות מאוד (גם במיקרו וגם בתנור). יתרה מזאת, תבנית הסיליקון חוסכת את הצורך להשתמש בשמן שכן הסיליקון אינו דביק. בנוסף, תבנית הסיליקון מאפשרת ליהנות מתחזוקה וניקיון קלים וזריזים הודות לאפשרות להכניס את התבנית לניקיון במדיח.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf