חלבי או בשרי, מה אוהבים יותר?

חלבי או בשרי, מה אוהבים יותר?

עולם הקייטרינג פורס בפני רבים את האפשרות ללכת על בטוח בבחירה הנכונה מבלי להתאמץ ולהשקיע כסף שאת עיקר זמנו ומרצו תאבדו בזמן ההכנה במטבח הביתי. בימינו מוצעים אפשרויות רבות ובעיקר לבבות בין היתר, שנמסים ממגוון המאכלים המוצעים השוברים כל מוסכמות ונוגעים היטב באושרם של האורחים, למול המבחר האינסופי של המאכלים הרבגוניים והמהממים המוצעים להם לנגד עיניהם.

לבחור קייטרינג לאירועים. אולם, איך מתחילים?

תחילה כדאי להבין ולבחון מי קהל היעד? מה הוא סוג האירוע? לאיזה חתך גילאים הוא פונה? מיקום? כמות? אז קדימה, אל הדרך… קודם – לכיוון ההחלטה.

אז נניח ובחרתם בקייטרינג הבשרי (ב50% או יותר לכיוון ה80% הסכמה), העיקר שהוחלט ומכאן הדרך מעט יותר סלולה עד… שמגיעים לבחירת התפריט, שיודעים איך להגיע לשם אבל בטח שלא איך לבחור מבין המבחר הענקי!

המלצות, הם לא עניין של מה בכך. ישנה חשיבות רבה לכל אינפורמציה ולכל פיסת מידע, שמפרגנת מכירה וממליצה על איזושהי חברת קייטרינג מסויימת.

חשוב לבחור ולקחת הצעות מחיר, לפחות מ – 3 חברות שכן הבחירה גם ככה קשה ונדרש לבדוק נתונים שיעמדו בקנה אחד עם רצונותיכם ודרישותיכם.

והיי – התקציב. כן, מפה מתחילים באמת. כולם הרי רוצים את המושלם והכי נוצץ, שיהיה בר השגה, מרשים ועושה רושם להפליא. אך יחד עם הרצון הלבבי הזה נדרש ואף רצוי להיות עם רגליים על הקרקע ולבחור חברה שהתקציב והמפרט שלה הכוללני, יהיה תואם על אותו השולחן שלכם ורצוי במפה בצבע לבן, כאות לשלום.

כאמור – בחירת הקונספט, הצבעים, המלצרים, השולחנות, סגנון המזנון, צורת ההגשה וכ"ו, וה – ת- פ – ר – י –ט הינם בחירה דקדקנית ובלתי מתפשרת שכן בשביל הכי טוב מוצאים את הכי מושלם.

חברת "סול – אסאדו קייטרינג לאירועים דרום אמריקאי", פרסה זרועותיה לכייון היצירתיות ומציגה שלא רק באוכל עסקינן ולכן היא משלבת גם סדנאות למיניהם באירועים משולבים, כגון: ימי גיבוש למשל.

ומכאן, רק ניתן להבין שהאפשרויות הם אינסופיות כיד הדימיון, ובעיקר איך לא?! תואמות לתקציב.

קחו הורים, חברים, סבתא וסבא, תלכו נא לטעימות וודאו שאתם סורקים את המסביב. את התנהלות ויחס ההנהלה. בסופו של דבר השיתוף פעולה הפורה בינכם יניב לא רק את הפירות על השולחן במזנון ההגשה אלא ירפה אתכם במעט מרצף ההתארגנות וייתן לכם משב רוח של תיקווה וביטחון, שאתם והם בידיים הנכונות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf