האם כדאי לקנות דירה ברמת גן?

האם כדאי לקנות דירה ברמת גן?

עם למעלה מ-150 אלף תושבים, רמת גן היא למעשה אחת מהערים המרכזיות ביותר בישראל בכלל ובמרכז בפרט, שמחירי הדירות בה נהנים כבר שנים ממגמת עליה.

הסיפור של העיר מתחיל בסוף המאה התשע עשרה, עם יואל משה סלומון (כן כן, זה עם ״החרב באבנט״!) ויהושע שטמפפר אשר הציעו לראשונה ליישב את העיר רמת גן, לאחר מאות שנים של היעדר כמעט מוחלט של התיישבות יהודית באזור. ב-1914 התכנסה אספת יזמים בתל אביב אשר החליטה על הקמתה של עיר יהודית שתצטיין בעבודה עברית. משום שבעת המלחמה הגדולה (מלחמת העולם הראשונה) הייתה רמת גן על קו החזית שבין הכוחות העותמאניים לכוחות הבריטיים, נדחתה רכישת האדמה לשנת 1921.

למה כדאי לכם להתחיל לחפש דירות למכירה ברמת גן? ובכן, העובדה, בעיקר בגלל העובדה שרמת גן גובלת בתל אביב, אך זו ממש לא הסיבה היחידה: רמת גן היא העיר הירוקה ביותר בארץ (25% משטחה ירוק וטבעי!), בעיר ארבעה מוסדות אקדמיים, שביניהם אוניברסיטת בר אילן ובית הספר הגבוה להנדסה ולעיצוב ״שנקר״, לא פחות מעשרה תיכונים (ביניהם ״בליך״, הידוע בין היתר בזכות סימולציית הבחירות הנערכת בתיכון לקראת כל בחירות לכנסת אשר, משמשת כלי לניבוי והערכה של תוצאות הבחירות); כמו כן, בעיר ישנם פארק לאומי, אצטדיון, ספארי, בית חולים תל השומר (שיבא), בורסת יהלומים, ספריות, מוזיאונים, שישה תאטראות, גלריות אומנות, קניונים, קנטרי ועוד.

גם מבחינת נגישות, רמת גן מצטיינת בכל סוגי התחבורה הציבורית שניתן להציע: החל מתחנות רכבת בין עירוניות (תחנת הרכבת ״תל אביב מרכז״ מחוברת למתחם הבורסה שברמת גן באמצעות גשר להולכי רגל ותחנת הרכבת של בני ברק סמוכה לקניון איילון ולאצטדיון רמת גן). בנוסף למוניות שירות, אשר פועלות גם בימי שבת, ברמת גן פועלת חברת ״נוע תנוע״, אשר מפעילה באופן קבוע בימי שבת אוטובוסים לתל אביב ולגבעתיים! כמו כן, בקרוב תפעל גם רכבת עירונית, במסגרת ״מערכת להסעת המונים במטרופולין תל אביב״, עם תחנות ברחובות ונקודות מרכזיים ברמת גן, כמו, למשל: ביאליק, אבא הלל, בן גוריון, קניון איילון, מכון מור, שדרות ירושלים, בית חולים שיבא, אוניברסיטת בר אילן, אלוף שדה ורחוב הירדן.

על כל הסיבות הללו ועל רבות אחרות, אנו ממליצים לכם להתחיל להסתכל על דירות למכירה ברמת גן! בין אם להשקעה או למגורים. ואיך עושים זאת?

היכנסו לאתר OnMap או לאפליקציה, בחרו בדירות למכירה, הקלידו ״רמת גן״ או שכונה או כתובת בה אתם מעוניינים למצוא דירה לרכישה (תוכלו גם לחפש ישירות על המפה, באמצעות ציור גבולות החיפוש), סננו לפי מאפייני הדירה שאתם מחפשים (כמות חדרים, גודל וכו׳) והיחשפו למאות דירות למכירה ברמת גן! כדי להקל עליכם, ניתן לשמור את הגדרות החיפוש ולתת לו שם (למשל, דירות מעניינות ברמת גן). כך, בכל כניסה מחודשת ללוח הנדל״ן, תוכלו ישר לצפות בדירות העונות להגדרות החיפוש שלכם, מבלי להזינן בכל פעם מחדש!

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf