10 טיפים לשמירה וטיפוח של תוספות שיער

10 טיפים לשמירה וטיפוח של תוספות שיער

אז החלטת לשדרג את המראה החיצוני שלך בעזרתן האדיבה של תוספות שיער מקסימות. על מנת להפיק את המרב מהשינוי המרהיב הזה, חשוב מאוד להתחיל לדאוג להם בצורה הראויה כבר מהשלב הראשון. לפניכם עשר עצות מועילות שיעזרו לשמור על מראה מרשים ומהודר לכל אורך תוחלת החיים של התוספות.

שטיפה במינונים הנכונים

אחד הגורמים המשפיעים באופן המכריע ביותר על המראה של תוספות השיער ותוחלת החיים שלהן זה השטיפה – במידה ואתם שוטפים אותן לעיתים קרובות מדי, יתרחש הליך בלייה מואץ. עם זאת, גם היעדר שטיפה מביא להצטברות אבק ולכלוך שגורמים לדהייה של הצבע ומראה מוזנח באופן כללי. כל שיער הוא שונה, לכן יש לשים לב איזו תדירות עובדת עבורכם בצורה הטובה ביותר.

התרה קבועה של כל קשר הנוצר בתוספות

על מנת למנוע קריעה ואובדן של שערות נפרדות בתוספות שיביאו בסופו של דבר להתדלדלות המראה החיצוני שלהן, יש לדאוג להתיר את הקשרים לאחר כל שימוש, ולעשות זאת באופן עדין, מבלי לקרוע את השערות.

הימנעו מחמצון של התוספות

למרות שניתן לעשות הליכים שונים על השיער של התוספות, כולל צביעה – לא מומלץ לשטוף ממנו את כל הצבע באמצעות מי חמצן, משום שזה ישאיר את השיער שברירי ביותר ויקצר את תוחלת החיים שלו באופן משמעותי.

טיפול בלחות – ערבות לתוחלת חיים מקסימלית

חשוב לזכור שבניגוד לשיער הטבעי, לשיער של התוספות אין מקור לחות "מובנה", לכן תכשירי לחות שונים מהווים חלק בלתי נפרד מהליך הטיפוח שלהם.

לא לסרק את התוספות כשהן רטובות

סירוק שיער רטוב אינו מומלץ באופן כללי, אך כאשר מדובר בתוספות – הנזק עשוי להיות חמור יותר, משום שהסירוק יקרע את השיער ויפגע בסיבים של השיער השלם במקומות שונים, מה שיהרוס את המראה הכללי ויביא לכך שיהיה צורך לחדש את התוספות לפני הזמן.

שימוש במסרק שיניים רחבות

סירוק אופטימלי של התוספות – בין אם הן קבועות או ניתנות להסרה, זה באמצעות מסרק רחב שיניים, לא בעזרת מברשת ולא בעזרת מסרק עם שיניים צפופות. זה מאפשר לעבור שערה שערה ולמנוע קריעה של שערות תוך כדי התהליך.

בחרו בחומרי טיפוח מתאימים

תוספות שיער מאופיינות ברגישות גבוהה יותר מאשר השיער הטבעיים, לכן חשוב מאוד לבדוק את ההרכבים של חומרי הטיפול שלכם. מומלץ להימנע משמפו ומרכך הכוללים סולפטים וסיליקון, ולהרבות בשימוש בתכשירים המורכבים משמנים טבעיים.

מרכך – רק בקצוות

יש למרוח מרכך אך ורק על הקצוות של השער ולא על כל התוספות, משום שהוא מכביד על השיער ועשוי להביא לנשירה של התוספות. באופן כללי, לצד ההזנה ותוספות הלחות שיש להעניק לשיער באופן יומיומי, המרכך מהווה יותר אמצעי לשמירה על קצוות ישרים של השיער, מניעה של שריפתם המוקדמת בשמש וכו'.

אין להסיר תוספות שיער לבד

נושא חשוב ביותר – במידה ותוספות השיער הן קבועות, אין לנסות להסיר אותן לבד, משום שהן חוברו בעזרת טכנולוגיות מתקדמות (למשל – הלחמת קרטין או שיטת נאנו אס פי), ויש צורך בטכנולוגיות מתקדמות לא פחות על מנת להסיר אותן. על אף שתוספות שיער אינן פוגעות בו ניסיונות עצמאיים עשויים לפגוע לא רק בתוספות השיער ולהביא להריסתן, אלא גם בשיער הטבעי שכעת שזור בתוכן.

אמן שיער איכותי – הדרך הטובה ביותר לשמור על התוספות

מעבר לכל, על מנת ליהנות מתוספות השיער במידה הרבה ביותר, יש לבחור באדם או בצוות המתאים שילווה אתכן לכל אורך הדרך ויאפשר להשיג תמיד את הלוק הטרנדי ביותר, עם שיער שופע ומרשים שתמיד ייראה כמה שיותר טבעי והולם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf