כלי עבודה שחייבים להיות בכל בית

כלי עבודה שחייבים להיות בכל בית

בחו"ל זה נקרא DIY – קיצור של Do It Yourself. הכוונה היא לכל אותם תיקונים קטנים ברחבי הבית שניתן לבצע אותם מבלי לקרוא לאיש מקצוע. כמובן, שכל אחד מתקן דברים ברחבי הבית בהתאם לרמת הידע והמומחיות שלו בנושא. יש אנשים שיכולים לשפץ חצי בית מבלי להזדקק לאיש מקצוע ויש אנשים שאפילו החלפת נורה היא אתגר בשבילם. למרות זאת, יש כמה כלי עבודה שפשוט חייבים להיות בכל בית, בלי קשר לרמת הניסיון שלכם. כלים שתוכלו לשלוף במקרה הצורך ולבצע תיקונים או התקנות פשוטות ושיחסכו לכם זמן וכסף.

מברגת אימפקט אחד מהכלים האלו

מברגת אימפקט משתייכת לדור החדש של המברגות. יש לה סוללות נטענות והיא מאפשרת לבצע תיקונים ביתיים במהירות ובקלות. הדור הישן של המברגות כולל ראש מנוע המסובב את הבורג ועובד במקביל ללחץ ולכוח שמפעיל מי שאוחז במברגה. מברגת אימפקט מבטלת את הצורך בהפעלת כוח אנושי ומבוססת על טכנולוגיה הפועלת בצורה הדומה לפטיש, המפעיל במקביל לסיבוב גם דפיקות אוטומטיות קבועות על ראש הבורג במטרה לקבע אותו באופן מהיר וחזק יותר. הטכנולוגיה החדשנית עליה בנוי המנוע החזק של המברגה אידיאלי אם כך לביצוע עבודות הברגה קשות וממושכות, בעץ, מתכת ועוד.

כלי עבודה נוספים שאתם צריכים בארגז

מברגת אימפקט היא כלי עבודה חיוני והיא מהווה פתרון לכלי נוסף שחשוב שיהיה לכם בארגז – המקדחה. על-מנת ליצור במשטח חורים אליהם תבריגו את הברגים, יש צורך במקדחה איכותית. המברגה הזו כל כך עוצמתית, שהיא מאפשרת לכם להשתמש בה גם כמקדחה בדגמים מסוימים. כך אתם מקבלים שני מוצרים מנצחים במחיר של אחד ויכולים ליהנות מכל העולמות תוך חסכון משמעותי של כסף ומקום אחסון.

טיפים מנצחים ל "עשה זאת בעצמך"

לצערנו יש לא מעט מקרים בהם קורות "תקלות" קלילות בזמן השיפוץ והעבודה בבית אבל הכול פתיר ונגיש. אם למשל קדחתם בקיר חור לדיבל והוא גדול מדי, אפשר פשוט ללפף נייר עיתון מסביב לדיבל וכך לוודא שהוא מקובע לקיר ולא זז או נופל.

עוד רצוי לפנות את סביבת הקידוח וההברגה לפני העבודה, כדי שהריהוט והחפצים שמסביב לא יתלכלכו מהאבק הנוצר. רהיט אחד שכן רצוי להשאיר באזור הוא כיסא או סולם למקרה של קדיחה מעל גובה העיניים. על-מנת שהקדיחה תהיה ישרה לא מומלץ להרים את המקדחה מעל לגובה העיניים, אלא לעלות למשטח הגבוה ולהחזיק אותה מולכם.

עוד חשוב לזכור שמברגות מעולות בטיפול משטחים קשים, אך סבלנות היא שם המשחק. תכננו את העבודה היטב לפני הביצוע וגלו אורך רוח תוך כדי עבודה כדי למקסם תוצאות ולא לגרום לנזק במשטח שאתם עובדים עליו

צילום pixbay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf