קופסאות לתכשיטים – מה בעלי חנויות תכשיטים חייבים לדעת  

קופסאות לתכשיטים – מה בעלי חנויות תכשיטים חייבים לדעת  

למזלנו, אהבה תמיד באופנה ומתנות של אהבה תמיד יהיו פה. בעלי חנויות תכשיטים יודעים זאת היטב, כי תכשיטים – גם כשהם נקנים על ידי נשים עבור עצמן – הם לא מוצרי מדף רגילים, אלא סוג של חגיגה.

קופסאות ממותגות

בתור בעל חנות, אתר או דוכן תכשיטים אתה לא צריך להסתפק בקופסאות תכשיטים סטנדרטיות ונטולות זהות או מיתוג. העסק שלך זה הזהות והגאווה שלך, ואתה צריך, ומן הסתם גם רוצה, שהתכשיטים שלך יוענקו ללקוחות שלך כשהם ארוזים בקופסא מהודרת ויוקרתית, ועדיף אחת שנושאת את השם שלך. קופסאות תכשיטים שמשקפות את כל מה שהיית רוצה שיוקרן מהעסק שלך ללקוחות: יוקרה, אמינות, פינוק וטעם נפלא. זו הסיבה שעליך לחשוב "מחוץ לקופסא": מה הלקוחה תרגיש כשהיא תראה את הקופסא שלך, עוד לפני שהיא תפתח אותה? איזו תחושה תעבור בה, והאם היא תתרגש מספיק על מנת לחזור לחנות שלך בפעם הבאה שהיא תחשוק בתכשיט?

הצורה של קופסאות תכשיטים משפיעה גם על המשיכה לתכשיט עצמו

קנייה של תכשיט היא לרוב אינה אימפולסיבית.  אנשים מסתכלים בחלון הראווה של החנות שלך או במצגת התכשיטים שלך באתר, ובוחרים את התכשיט שמוצא חן בעיניהם. למעשה, הלקוחות שלך לא בהכרח מתכוונים לקנות תכשיט, אך עושים זאת כי הם נשבים בקסמו של תכשיט שהם קלטו במקרה. כאן מגיעה גם החשיבות של תצוגת קופסאות התכשיטים. כשליד כל תכשיט מוצגות אריזות לתכשיטים – אריזות מושכות, יוקרתיות ובצבעים וצורות מעניינות ומקוריות, זה מקרין הדר ויוקרה על התכשיט עצמו. גם תכשיט שאינו יקר או מהודר במיוחד, ייראה מיליון דולר בקופסא מהודרת דמויית לב למשל, בצבע זהב או כסף.

התאמה של צורת הקופסא לעונות השנה

אנשים אוהבים ייחוד באריזות למתנות שהם מעניקים, ועוד יותר כשהם מרגישים שעיצבו את האריזה במיוחד לצורך מסוים, ליום מיוחד או לאירוע רומנטי שהם חוגגים. כך למשל אתה יכול להזמין קופסאות תכשיטים מיוחדות להצעות נישואין ולימי נישואין. אתם יכולים לעצב למשל על הקופסא כיתוב כמו "התנשאי לי?". גם ימי האהבה הנחגגים בארץ יכולים "לזכות" באריזות מיוחדות, למשל קופסאות תכשיטים בצורת לב, בצבעים חזקים ומיוחדים כמו אדום, ורוד וזהב. אפשר לחשוב על כיתובים מעניינים ורומנטיים (שיתקשרו כמובן גם עם השם שלכם) ועוד. ניתן להזמין קופסאות תכשיטים עם סרטי קישוט מהודרים, עם עיטור פרחוני ועוד. כמובן שניתן לקבל מידות שונות לסוגים שונים של תכשיטים: טבעות, שרשראות, צמידים ועוד.

פרסומת קבועה בבית הלקוח

כשאתה אורז את התכשיט שלך בקופסא מיוחדת ומושקעת, אתה אוטומטית מתקרב ללקוח שלך ויוצר אתו קשר רגשי. בנוסף, כשהקופסא יפה ומהודרת, הלקוחות פשוט לא זורקים אותה. או שהם ממחזרים אותה לשימוש אחר או שהם שומרים בה את התכשיט שנקנה עבורם. מאחר ומדובר בקופסא שנושאת את השם שלך, הרי שזו פרסומת תמידית וקבועה.

גלשו לאתר יואב אריזות המציע מבחר עצום של פתרונות אריזה.

קרדיט לתמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf