5  דרכים לתיקון כלי עבודה

5  דרכים לתיקון כלי עבודה

כל דבר שאנחנו משתמשים בו לצורך העבודה שלנו, יש לו משמעות רבה עבורנו. אנחנו הרבה פעמים לא חושבים על זה או לוקחים את הדברים כמובן מאליו, אך בסופו של דבר, כל מכשיר, כל כלי, כל פרט שאנחנו משתמשים בו בתהליך העבודה שלנו, הרי שיש לו משמעות, כי בסופו של דבר הוא מאפשר לנו להתפרנס.

לכן, אם כלי עבודה שלנו מתקלקלים, אנחנו בבעיה גדולה. ראשית, כי זה אומר שאנחנו צריכים להשבית אותם ואם אין לנו תחליף אז אנחנו לא יכולים לבצע את המוטל עלינו, שנית, כי אנחנו נידרש לקחת אותם למעבדה שתבדוק את מהות הבעיה ותפתור אותה עבורנו, זה יגבה מאיתנו זמן ועלויות, שלישית, כל תוכנית העבודה שלנו עלולה להשתנות, נצטרך לבצע התאמות, דבר שלא תמיד אפשרי, לצערנו.

תיקון כלי עבודה יכול להתבצע בדרכים שונות, אנחנו מיד נתייחס לחמש נקודות שיכולות לעזור לנו בכך, אך חשוב לומר שתי נקודות מקדימות תחילה. ראשית, יש מקרים בהם נוכל לתקן את המכשירים בעצמנו, בהנחה ויש לנו ידע, ניסיון ואנחנו גם יודעים ממה בדיוק עשויים אותם מכשירים וכיצד ניתן לטפל בהם. שנית, מוטב לנו לרכוש כלי עבודה ומכשירים במקומות שגם יכולים להעניק לנו שירות תיקונים, אחרת אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה הרבה יותר משמעותית.

5 נקודות חשובות עבור תיקון כלי עבודה

נקודה ראשונה, ברגע שמתקלקל כלי עבודה, לא להמשיך לעבוד איתו. ייתכן מאוד שמדובר בתקלה קטנה, אך ייתכן גם שמדובר בתקלה שאנחנו עלולים לגרום להחמרתה. לכן מוטב שאנחנו לא נמשיך ונעבוד עם הכלי, אלא ניקח אותו מיד לתיקון.

נקודה שנייה, יש לחפש מקום שיכול לתקן עבורנו את הכלי באותו היום, רצוי שיהיה זה מקום שיוכל גם לקחת וגם להחזיר לנו את הכלי, כך לפחות נחסוך לעצמנו את זמן הנסיעה אל המקום. חשוב שיהיה זה מקום שיוכל לספק לנו כלי חלופי. כאן המקום להדגיש, אם מדובר בכלי קטן, לא יקר, אולי ישתלם לנו לרכוש כמה דגמים שלו, על מנת שיהיה לנו תחליף לשעת צורך.

נקודה שלישית, אם מדובר בכלי עבודה אשר מכיל מרכיבים שונים, חשוב שאנחנו נוכל לבצע את התיקון במקום בו נקבל מרכיבים חלופיים מקוריים, עם אחריות כמובן. אין טעם לבצע את התיקון במקום בו אנחנו נקבל תיקון עם מרכיבים שעלולים רק לגרום לו נזק גדול יותר.

נקודה רביעית, יש לבצע את התיקון במקום שאנחנו מכירים או במעבדה של היבואן. אין טעם לחפש מקום חדש שאנחנו לא מכירים, מדובר בכלי עבודה, אנחנו צריכים להיות בטוחים שאנחנו מקבלים את השירות הטוב ביותר.

נקודה חמישית ואחרונה, זה יכול לעלות לנו לא מעט כסף, אך אנחנו צריכים לזכור שבסופו של דבר, כלי עבודה הם מה שעוזר לנו להתפרנס ולכן זו הוצאה משתלמת.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf