ורדינון משיקה אתר חדש

ורדינון משיקה אתר חדש

המותג המוביל בישראל בתחום הטקסטיל ומוצרי הנוי לבית, התחדש לאחרונה באתר מעוצב ומקצועי. למרות שהמותג ורדינון מוכר וידוע כבר עשרות שנים, אתר האינטרנט של החברה לא איפשר רכישה מקוונת עד כה. כל זה עומד להשתנות עם אתר ורדינון החדש, שגם קיבל שדרוג מבחינה עיצובית ומיתוגית.

לאחרונה דווח ששנת 2017 הייתה שנת שיא במכירות בנעמן גרופ, שבבעלותה הן חטיבת ורדינון האמונה על מוצרי טקסטיל ונוי לבית, והן חטיבת נעמן המציעה כלי בית ומטבח. בימים אלו משיקה נעמן גרופ את קולקציות האביב שלה, בדגש על עיצובים מקוריים בהשראת בתי האופנה המובילים בעולם, לצד קולקציית כלי הבית של נעמן לקראת הפסח.

בשנת 2016 השיקה חברת נעמן את קולקציית הסירים והמחבתות שלה בשיתוף השף אסף גרניט. שיתוף הפעולה המוצלח הזה קיבל שדרוג משמעותי יותר, כאשר נעמן הפכה לספונסרית רשמית של תוכנית הריאליטי "משחקי השף" בה מככב גרניט כשופט. קולקציית פסח 2018 של נעמן, הכוללת סדרה חדשנית של סירים ומחבתות, תוכננה ועוצבה גם היא בשיתוף השף גרניט תחת המותג "נעמן Smart Cook".

אתר ורדינון החדש מציע מבחר מוצרי טקסטיל ונוי לבית בקשת רחבה של מחירים והנחות. הקולקציה החדשה והעיקרית של ורדינון מוצעת באתר ב-30% הנחה בכל קנייה מעל 149.90, מצעי הילדים והתינוקות מגיעים עם 40% הנחה ומצעי מיקס בחצי המחיר.

כמו כן המותג משקיע ביתר שאת ברשתות החברתיות, עם יותר מ-13,500 עוקבים באינסטגרם ומעל 52,000 עוקבים בפייסבוק. כשהמוצרים שלך כל כך ויזואליים, נוכחות במדיה החברתית היא כמעט הכרח – והחברים בחטיבת ורדינון עושים זאת מצוין.

אריזות המשלוחים של המותג עברו גם הן שדרוג משמעותי, עם קופסאות מעוצבות בשחור ולבן תחת הסלוגן Happiness In A Box. המשלוחים חינמיים ומהירים במיוחד, ומגיעים אליכם עד הדלת תוך יומיים-שלושה לכל היותר. כמו כן ניתן להירשם לניוזלטר של המותג ולקבל 10% הנחה ברכישה הראשונה.

אין ספק שהשוס העיקרי באתר החדש הוא העיצוב המחודש, שרחוק שנות אור מהאתר הכמעט דינוזאורי ששכב באינטרנט כאבן שאין לה הופכין. האתר החדש אמור לשמש בעצם כסניף נוסף של החטיבה, הממשיך את פעילותם של 55 הסניפים הפיזיים הפזורים בכל רחבי הארץ.

גם אתר נעמן צפוי לעלות על מדי א' בקרוב מאוד, עם אתר חדש ומשודרג לא פחות מאחיו התאום. אין ספק שקברניטי נעמן גרופ ידעו לקרוא את הנתונים בשטח, ולמרות שנת השיא בהכנסות – שהייתה יכולה לאפשר להם לשבת בנחת על זרי הדפנה – החליטו בכל זאת ללכת על מהלך ענק של חידוש שני אתרי הליבה של הקבוצה.

מכיוון ששתי החטיבות פונות לפלח שוק רחב יחסית (מי לא צריך מצעים או סירים בבית), הן חייבות לקלוע בהצלחה לכמה שיותר קהלי יעד – ועושות זאת ביעילות מופלאה כבר שנים רבות. חידוש ושדרוג האתרים יאפשר לנעמן גרום לראשונה בתולדותיה ליהנות גם מהכנסות נוספות בדיגיטל, מה שעד היום היה שמור כמעט אך ורק לסניפים ולמכירות טלפוניות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf