מחפשים בית דפוס להזמנות לחתונה? הכירו את ICOPY

מחפשים בית דפוס להזמנות לחתונה? הכירו את ICOPY

אחרי שהתאריך נקבע, השמלה כבר במדידות השונות וההתרגשות מרקיעה שחקים – הגיע הזמן להתחיל ולעצב את ההזמנה ליום המרגש ביותר בחייכם. אם אתם מעוניינים בשירותי הדפסת הזמנות לחתונה ולא יודעים מאיפה להתחיל – אז בואו נכיר כמו שצריך. נעים מאוד – אנחנו ICOPY, מומחים להדפסות דיגיטליות.

הזמנות לחתונה  – רק אצלנו!

אנחנו מציעים לכם מגוון רחב של עיצובים במגוון סגנונות – סגנון רומנטי קלאסי, הייטיקיסטי ומודרני, וינטאג' קסום, מדליק ומשעשע, הומוריסטי או הכי אישי, ממש כמו הסיפור המיוחד שלכם – כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק לבחור סגנון עיצובי אחד מתוך המגוון החב הקיים במאגר ההזמנות שלנו או להעלות את העיצוב שיצרתם לגמרי בעצמכם – ואנחנו כבר נדאג לשאר.

איך זה עובד?

הזמנות לחתונה דרך ICOPY מתבצעות בדרך הנוחה והפשוטה ביותר. אם אתם מעוניינים בעיצוב קיים, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הסגנון הנבחר ואת גודל ההזמנה, ואם אתם רוצים להכין הזמנות לחתונה בעצמכם – כל שתצטרכו לעשות הוא לבחור ב"עיצוב אונליין" על פי הגודל הרצוי. במידה ויש לכם כבר הזמנה לחתונה מוכנה, פשוט בחרו ב"העלאת קובץ מוכן" – וההזמנה בדרך אליכם!

מתי מומלץ לבצע את ההזמנה?

כדי להבטיח שתספיקו לחלק לכל המוזמנים לחתונה את ההזמנה בזמן, מומלץ להכין את ההזמנה מיד לאחר שהחלטתם על מקום ותאריך. אם אתם רוצים להיות יעילים אפילו יותר – תוכלו לעצב את ההזמנה כולה באתרנו – מבלי לציין תאריך או מיקום – ולהשלים את הפרטים הללו לאחר שתסגרו את האולם והתאריך. באופן זה תחסכו זמן רב, וכל שיוותר לכם לעשות הוא רק לשלוח את ההזמנה להדפסה.

למה דווקא איתנו?

  • בגלל הפרטיקה – ICOPY מאפשרת לכם להדפיס בקלות ובנוחות, בזמן שנוח לכם, את ההזמנות לחתונה. אנחנו יודעים שמדובר בתקופה לחוצה במיוחד בה יש לכם עומס רב ולא מעט דברים לדאוג להם – אנחנו רוצים שלפחות דבר אחד תוכלו למחוק מהרשימה, בקלות!
  • בגלל המהירות – את ההדפסה של ההזמנה שבחרתם – תוכלו לראות תוך 48 שעות! בלי להתמהמה ולמשוך זמן, אנחנו דואגים להדפסה מהירה, שתאפשר לכם להתפנות לארגונים הנוספים.
  • בגלל האיכות – אצלנו, האיכות הולכת יד ביד עם השירות. את ההזמנות שלכם נדפיס על הנייר האיכותי ביותר ועם אמצעי ההדפסה המתקדמים ביותר.
  • בגלל המוניטין – מאז שהוקמה החברה בשנת 1986, צברה מוניטין רבים והפכה לאחד השמות הבולטים בפתרונות הדפוס בישראל. לחברתנו מגוון רחב של לקוחות איכותיים ונאמנים, החל מלקוחות פרטיים, דרך עסקים קטנים ועד לחברות הגדולות במשק.
  • בגלל השמירה על הסביבה – אם תרצו, נוכל לבצע הדפסת הזמנות "ירוקות" על גבי נייר ממוחזר ומעטפה ממוחזרת. לא רק שכך נשמור על הסביבה, אלא שגם נקבל מראה מהודר ומיוחד הרבה יותר!

נשמע לעמוד לשירותכם בכל עת ולהבטיח שההזמנות שלכם יהיו היפות ביותר והאיכותיות ביותר.

הכתבה בשיתוף עם ICOPY בית דפוס
לאתר החברה :
http://www.icopy.co.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf