ניקוי ספות ברמת גן

ניקוי ספות ברמת גן

ספות הם מרכז הבית. בספות אנו מעבירים את הרגעים שבו כל בני המשפחה יושבים יחד, בספות אנו מתיישבים כשאנו רוצים לראות את הסדרות האהובות עלינו. למעשה, הספות הם חלק עיקרי בחיינו.

אך, ספות בד ועור נוטות לצבור לכלוך ואבק עם ישיבתם המרובה. ואם נסתכל על הספות בצורה שונה מעט, נגלה שהספות כמעט ולא עברו ניקוי אמיתי ויסודי מעולם! הרי את הבגד אנו מחליפים בכל יום, את המצעים של המיטה נחליף אחת לשבוע, אבל את הספות שצוברות זיעה, אבק, מאכלים ומשקאות לא ניקינו באופן מקצועי מעולם.

מה עושים כדי לנקות את הספה ביסודיות?

ישנם כמה דרכים לניקוי הספה. אך אם אתם מעוניינים בניקוי פנימי של הלכלוך והחיידקים מומלץ להזמין בעל מקצוע מנוסה במלאכת הניקוי.

חברתנו WeClean מספקת שירות ניקוי ספות ברמת גן באופן מקצועי, אנו התמקצענו בניקוי כל סוגי הספות והבדים באופן יסודי, אנו מספקים שירותי ניקוי ספות ברמת גן תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרי ניקוי מיוחדים עבור סוג הספה אשר נמצא אצלכם בסלון. להסבר על הסרת כתמים מספות בד בקרו.

מהי שיטות הניקוי ספות שלנו?

אנו מנקים בשיטת הזרקה – יניקה שהיא השיטה היעילה ביותר כיום ומומלצת ע"י מומחי ניקוי הספות בארה"ב.

ראשית, לפני תחילת הניקוי שלנו. אנו בודקים מספר פרמטרים על הספה, לדוגמה: סוג הספה וחומרי הניקוי המתאימים לה, מצב הספה וגיל הספה.

לאחר שבדקנו את סוג הספה, אנו נותנים לכם חוות דעת מקצועית ביותר עבור שיטת הניקוי של הספות שלכם. רק לאחר אישורכם אנו מתחילים בניקוי.

כמובן, שאנו מכינים מרחב עבודה כדי לא לפגוע בקירות ובכל מה שמסביב לספות. במקרה הצורך או במקרים בהם יש פרקט בבית, אנו אף פורשים מגבות או סדינים לשמירה על רצפת הבית וכדי למנוע נזק כתוצאה מהניקוי שלנו.

שלב ראשוני, הזרקת החומר המיועד לתוך פנים הספה. תפקידו של החומר לגרום לכל הלכלוך הפנימי והחיצוני לעלות למעלה.

שלב שני, הזרקת מים עם חומר לתוך הספה ובמקביל שאיבה הספה (סוג של כביסה לספות שלכם).

שלב אחרון, שאיבה. אנו שואבים את כל החומרים, הלכלוך והמים חזרה אלינו. מה שמשאיר את הספה ממש כמו ביום רכישתה.

שיטות ניקוי לספות מגוונות

קיימים שיטות ניקוי ספות ברמת גן שונות ומגוונות וכאלה המשתנות לפי סוג הספה אשר אצלכם בסלון.

דוגמה פשוטה ניקוי ספות העשויות משי: ניקוי ספות משי מקצועי יגרום לחידוש הספה ולהסרת כתמים בלי לפגוע במרקמו העדין של ספת המשי. לעמות זאת, ניקוי ביתי עלול להרוס את מרקמו העדין של המשי עקב שאיבת מים וחומרי ניקוי לא מספיקה (לרוב ספת המשי עלולה להתקשות ולאבד את רכותה). אבל לא רק ספות משי עלולות להיפגע כתוצאה מניקוי ביתי, אלא אף ספות סינטטיות ואמידות כמו "אימפלה" ושאר סוגי ספות מיקרופייבר שעלולים להיפגע מניקיון שאינו ע"י בעל מקצוע המומחה בתחום. כבר קרו מקרים שלקחות ניסו לנקות לבד וספות נהרסו (גלישות צבע, שפשוף לא נכון, כתמים חדשים של חומרי ניקוי לא מתאימים ועוד). לכן, ע"מ להגיע לתוצאה הטובה ביותר, יש לפנות אל חברת ניקיון WeClean אשר מתמחה בניקוי ספות.

למאמר המלא אודות ניקוי ספות ברמת גן בקרו.

לנו יש את הציוד הנדרש, אנו מצוידים בחומרי ניקיון ספות מתאימים בדיוק לסוג הספה אשר ברשותכם. ובנוסף, לנו ניסיון רב שנים בתחום הניקיון בכלל ובניקוי ספות בפרט.

אנו מספקים שירותי ניקוי ספות ברמת גן תוך 24 שעות מרגע ההזמנה  |  לפרטים ולהזמנות צרו קשר 1-700-500-318

תמונה: Pixbay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf