טיפים לצילומי ניו בורן

טיפים לצילומי ניו בורן

בשעה טובה תינוק חדש הצטרף למשפחה שלכם והשמחה בבית רבה. מרגע לידתו של התינוק לבטח גם אתם לא מפסיקים לתעד כל תנועה וכל פעולה חדשה שלו, כמו חיוך קסום וכדומה. רוב ההורים מצלמים את התינוק באמצעות הסמארטפון המשוכלל שלהם או בעזרת מצלמה דיגיטלית קומפקטית. עם זאת, למרות התמונות המרגשות לא ניתן להשיג תוצאות מושלמות כמו בסטודיו של צלם מקצועי ומנוסה.

אם גם אתם רוצים ליהנות מאלבום תמונות מקורי, מרגש ואיכותי של התינוק שרק נולד, כדאי לכם לתאם יום צילומים בסטודיו של צלם המתמחה בצילומי ניו בורן, זהו טרנד שכבש בסערה את כל העולם, גם את ההורים בישראל.

צילום מקצועי של התינוק הרך

בשלב הראשון להתפתחות התינוק הוא ישן רוב הזמן וכמעט אינו זז ממקומו. בימים הספורים לאחר הלידה עורו של התינוק זוהר ופניו מלאות הבעה. התינוק רך הימים ישן בתנוחה עוברית קסומה, לכן אין זה פלא כי כל ההורים מעוניינים ללכוד את הרגע באמצעות המצלמה ולנצור את הרגעים הקסומים והבלתי נשכחים של הפעוט.

למרות המצלמה המשוכללת קשה לתעד תינוק רך שרק נולד, לכן החל הטרנד העולמי של צילום ניו בורן על ידי צלמים מוכשרים ומקצועיים. הגיל המומלץ לצילומים הוא 5-14 יום, כאשר התינוק מבלה את רוב זמנו בשינה ורעש סביבו כמעט ולא מפריע לו. בשלב זה התינוק הרך מעדיף את התנוחה העוברית, כפי ששכב בבטן אמו. כדאי לדעת כי כשבועיים אחרי הלידה התינוק משנה את תנוחת השינה שלו, הוא יותר ערני וגם מרבה להזיז את ידיו ורגליו לכן קשה יותר לצלם אותו.

עם או ללא בגדים

בזמן הצילומים ההורים יכולים להחליט האם לתעד את התינוק עירום כביום היוולדו או לצלם אותו מכוסה בשמיכה או לבוש. כדאי לדעת כי צילום התינוק ללא בגדים מביא לתוצאות המרהיבות והיפות ביותר, אך נושא זה נתון להחלטת ההורים. לכן, כאשר בוחרים סטודיו לצילום התינוק חשוב להגיע ליום הצילומים עם בגדים להחלפה עבור התינוק ואביזרים מעניינים וססגוניים, גם בסטודיו יש אביזרים שונים כמו בדים צבעוניים, פופים מדליקים, שמיכות נעימות למגע בעיצובים מעניינים, פרוות ואביזרים נוספים.

טיפים לצילום מוצלח של הפעוט

בין אם בחרתם לצלם את התינוק בסטודיו מקצועי ובין אם החלטתם על צילומי ניו בורן עשה זאת בעצמך, עליכם להיערך לקראת האירוע ולהכין תפאורה מתאימה לרקע, אביזרים ססגוניים וכמובן מצלמה משוכללת. מומלץ לצלם את התינוק באור יום טבעי, חשוב ליצור אווירה נינוחה לתינוק, להכין רקע מעניין או להשתמש במסך ירוק, וכאשר התינוק נינוח ושנתו עמוקה אפשר להלביש אותו, להניחו בעריסה או על שטיח או כרית גדולה, לצלם אותו במיומנות, להחליף תפאורה ובגדים, ולצלם מחדש.

בסטודיו מקצועי הצילום נמשך כ-3 עד 4 שעות, יש לצלם את התינוק רק כאשר הוא שלוו, עדיף כאשר הוא ישן. אם התינוק מתעורר כדאי להניק אותו ולאפשר לו להירדם מחדש, ורק אז להמשיך בצילומים.

תמונה: PHOTOFAIRY

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf