בירה בזלת – עוד דבר מתוצרת רמת הגולן

בירה בזלת – עוד דבר מתוצרת רמת הגולן

כל מי שמכיר את אזור רמת הגולן יודע, שאפשר למצוא מגוון רחב של דברים ייחודים אשר מופקים באזור זה, בין אם זה בזכות החומרים ומהמשאבים שיש במקום ובין אם מדובר ביכולת ההמצאות של תושבי המקום. ייתכן שהשילוב של השניים והאווירה המיוחדת שיש במקום שנמצא הרחק מההמולה של מרכז הארץ, מאפשר להביא לעולם דברים מיוחדים.

כך למשל קיבלנו, בין היתר את בירה בזלת. בירה ישירות מהגולן אשר החלה במבשלה מקומית וכיום נמכרת בכל רחבי הארץ, הן במסעדות, בתי קפה, פאבים, מועדונים ובעוד שורה ארוכה של מקומות. בירה בזלת זוכה להצלחה גדולה, הן בקרב אניני טעם שמבינים בבירות ורוצים ליהנות מבירה טובה, והן בקרב אחרים, שרוצים בסך הכל לסיים את הערב עם בקבוק של בירה קרה.

כל מי שמעוניין לשתות בירה בזלת, יכול לבחור מספר סוגים, שכן מבשלת הגולן מייצרת בירות בטעמים ומחומרים שונים. למשל, היא מייצרת בירה אייל עינברי, בירה חיטה, פילזנר, וכן בירה דאבלבוק שמתאימה לימים קרים, כיאה לרמת הגולן. הבירה משלבת בין תערובות שונות של לתת וכוללות טעמים נוספים.

מבשלת הגולן שאחראית על ייצור ובישול בירה בזלת, היא מבשלה ייחודית, שכן היא כוללת מרכז מבקרים מרשים, במקום אפשר למצוא מסעדה וכן מקום ייחודי לערוך בו אירועים. במילים אחרות, כל מי שמגיע לרמת הגולן ליהנות מבירת הגולן, לא יכול שלא להתרשם ממה שיש למקום להציע, ומי יודע אולי אפילו זה ימשוך אותו לעבור ולהתגורר במקום.

כיצד בוחרים את הבירה שלכם?

אחת השאלות שאנשים שואלים את עצמם לא פעם היא, כיצד אנחנו בוחרים את הבירה שלנו. המבחר הרי עצום, כיצד אפשר לבחור בין המגוון הרב את סוג הטעם הנכון. נכון, אין דבר כזה טעם נכון, אך אפשר למצוא בתוך המגוון הרחב, סוגי בירות שונות אשר יכולים להתאים יותר למה שאנחנו אוהבים.

מן הסתם, זה תלוי במה שאנחנו רגילים לשתות, זה תלוי במה שאנחנו אוהבים, וכן בשעה שאנחנו שותים. אם נניח אנחנו שותים בזמן או אחרי ארוחה, ייתכן מאוד שאנחנו נבחר סוג בירה מסוימת, שתהיה קלה יותר מאשר במקרים בהם אנחנו רק יושבים ושותים בירה.

כאמור גם בירה בזלת אפשר למצוא בטעמים שונים, חלקם ייחודים על בסיסים סוגי תסיסה וחומרים שהמבשלה משתמשת בהם באופן ייחודי. מצד שני, אנחנו יכולים למצוא בירות שמזכירות לנו טעם כזה או אחר של בירות אחרות, שהן יותר מוכרות לנו, בין אם מדובר בבירות בינלאומיות או מקומיות. ההשוואה ביניהן יכולה לעזור לנו לקבוע, איזו מבין הבירה יותר מתאימה לנו.

לפני סיום חשוב לומר, במבשלת הגולן אפשר לקבל מידע לא רק על הבירות עצמן אלא על כל תרבות האלכוהול וצריכת בירה, וזה יכול להעניק לנו מידע רחב ורלוונטי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf