צילום חדרי מלון 360 מעלות

צילום חדרי מלון 360 מעלות

טכנולוגיה המאפשרת יכולות שיווק חדשות

הטכנולוגיה מתפתחת מסביבנו בקצב מסחרר, ומדי שנה אנחנו עדים למוצרים חדשים ומשוכללים יותר ויותר, אשר הופכים לנחלת הכלל ונמכרים במחירים שווים לכל נפש. אחד התחומים בהם ניתן להרגיש את ההתפתחות המרשימה והמהירה ביותר הוא תחום הצילום, כאשר כמעט לכל אחד ואחת מאיתנו יש כיום מצלמה משוכללת ואיכותית ביותר ממש בכיס של המכנסיים, כחלק מהסמארטפון שלנו. להתפתחויות הטכנולוגיות הללו ישנן השלכות במגוון רחב של תחומים. אחד מהם הוא תחום השיווק, בו ההתפתחות בעולם הצילום משחקת תפקיד מכריע. מהם הפיתוחים האחרונים בהקשר זה וכיצד יכול כל בית עסק להשתמש בהם על מנת לשווק באופן יעיל ואטרקטיבי יותר?

לחוות את הסרטון בצורה חסרת תקדים – צילום 360

טכנולוגיית הצילום 360 כובשת בסערה את עולם המדיה בשנים האחרונות. באמצעות מצלמות 360, אשר נמכרות כיום במגוון סוגים ובמחירים אשר אינם גבוהים כלל, ניתן לצלם סצינה מסוימת, ולאחר מכן לאפשר לצופים לחוות אותה כאילו היו שם ממש, בניגוד לצילום "רגיל" בו הצופה חווה את הצילום על גבי מסך שטוח ודו מימדי. כאשר אנחנו יכולים ממש לחוות את הצילום כאילו אנחנו שם, לסובב את הראש או את התמונה ולראות מה יש מאחורינו ומכל צדדינו, אנחנו חווים חוויה שונה לחלוטין – הרבה יותר עמוקה וריאליסטית.

שיווק לבתי מלון כמקרה בוחן לשימוש בצילום 360

כאשר מודעים להבדל העצום בחוויית הצפייה שבין צילום 360 לבין צילום רגיל, כבר ניתן להתחיל ולהבין כיצד סוג צילום חדש זה יכול לסייע גם ככלי שיווקי מתקדם, למגוון רחב של בתי עסק.

כמקרה בוחן לכך נתבונן בבתי מלון המנסים לשווק את עצמם בעולם התיירות התחרותית כל כך. לכל בית מלון המעוניין בלקוחות יש כיום אתר אינטרנט המציג מגוון תמונות של המלון, כך שהאורחים יוכלו לקבל מושג טוב כמה שיותר בנוגע למקום בו הם מזמינים חדר. עכשיו תארו לעצמכם עד כמה ההרגשה והמושג שמקבלים אותם לקוחות פוטנציאליים בנוגע לאותו מלון יכולים להשתפר כאשר הם לא רק רואים תמונות "רגילות" של המלון ושל החדר בו ישהו, אלא יכולים לחוות את החדר ב 360, לראות כיצד הוא נראה מזוויות שונות, מהו הנוף מכל חלון וחלון וכו'. צילום החדר ב 360 מסייע גם לקבל מושג טוב יותר בנוגע לגודלו וכמה הוא מרווח, כמו גם מאפיינים רבים נוספים אשר יכולים להכריע את הכף ולגרום לנו לרצות את אותו חדר באותו בית מלון, או לחפש משהו אחר.

אכן, בתי מלון רבים כבר משתמשים בצילום 360 על מנת לשווק באופן יעיל יותר ולהשיג יותר לקוחות, אשר נהנים מצידם מרמה חדשה של שקיפות מצד בית המלון, ומכך שהם מקבלים מושג טוב ומפורט בנוגע לחדר בו ישהו.

את אותה טכניקה שיווקית מתחילים ליישם כיום יותר ויותר בתי עסק מתחומים שונים.

בחסות אתר 2 קליק בכתובת https://www.2click.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf