תל אביב 24 שעות של בילוי זוגי מושלם

תל אביב 24 שעות של בילוי זוגי מושלם

ממלכת הבילויים של ישראל שופעת מקומות רומנטיים ומסעירים. בשנים אחרונות, זוגות רבים "בורחים" לתל אביב לסופ"ש קסום. בכל עת שתגיעו לעיר הגדולה, תגלו מגוון אטרקציות ומקומות בילוי מיוחדים באווירה ובסגנון המועדפים עליכם – קצב ואנרגיות או שלווה טוטאלית.

תוכלו להירגע על שפת הים, מול השקיעות היפהפיות, לתבל את החופשה בפעילות אקסטרים, לסעוד באחת המסעדות האופנתיות בעיר, לרקוד עד השעות הקטנות של הלילה.

לפניכם כמה המלצות לפאן זוגי בתל אביב שיכבשו לכם את הלב. בחרו את ההנאות המבוקשות ותיהנו מזמן איכות בלבד המדינה.

מפליגים באהבה

הים הוא הכוכב המרכזי של תל אביב ואם תרצו לצאת ללב ים וליהנות משייט חלומי אינטימי, תוכלו להזמין מראש הפלגה זוגית. ההפלגות נערכות ביאכטות מפרש לבנות מפוארות ויוצאות מהמרינה. לרוב מדובר בהפלגה בת שעתיים בה רק אתם והסקיפר על הסיפון – אינטימיות מושלמת. תוכלו להתמסר לשמש, ליהנות משמפניה מבעבעת, לנשנש חטיפים ולהצטלם על רקע הכחול העמוק מסביב.

בריחה זוגית

ברחתם לעיר הגדולה? עכשיו תנסו לברוח מחדר בריחה, הטרנד שכבש את המדינה בסערה. בתל אביב פועלים מגוון מתחמי בריחה עם סיפורי הרפתקאות ואתגרים שמציתים את הדמיון. החל מבריחה מבית כלא ועד הצלחה בשוד, הכל בחדרים מאובזרים היטב עם תפאורה מיוחדת כאשר עומדות לרשותכם 60 דקות לפצח את החידה או לפתור את התעלומה. דייט בלתי שגרתי שישאיר אתכם במתח וגם ילמד אתכם הרבה על שיתוף הפעולה והכימיה ביניהם.

מתוקים בשניים

ת"א היא עיר של טעמים, מסעדות מכל המטבחים, שווקים קולינריים, ניחוחות של ארומה ותבלינים, יינות משובחים. מתחשק לכם מתוק? תוכלו לחוות סדנת שוקולד במגוון מקומות בעיר. כמו למשל, סדנת שוקולד של רוי שוקולד במילקה בר ביד חרוצים בה תגלו את הסודות של השוקולד ממקורות שונים של שוקולד דרך סוגי שוקולד, כיצד לזהות שוקולד איכותי וכיצד מכינים מוצרים שונים מפולי קקאו כמו פרלינים וטראפלס וקישוטים מתוקים.

פינוק כפול

אין כמו להשיל את טרדות היומיום, להתנתק מהשגרה ולהתמסר להנאה. העיר המרכזית של ישראל היא היכל ספא אחד גדול עם מרכזי בריאות רבים המציעים מגוון טיפולים קלאסיים ואלטרנטיביים בחדרי טיפול באווירה רגועה, יחד עם סאונות, ג'קוזי, חמאם טורקי ועוד. ניתן להזמין מראש חבילה זוגית מפנקת באחד המלונות או מרכזי הספא בעיר, לעבור לחלוקים רכים ולשכוח את העולם שמחכה בחוץ.

רומנטיקה באוויר

בוודאי בנסיעתכם לעיר שמתם לב לבלון הפורח הגדול באזור פארק הירקון. TLV BALLOON היא חברה שממוקמת בגני יהושע ומציעה לכם טיסה בכדור פורח – חוויית ריחוף שטרם הכרתם. ניתן לבחור את מועד הריחוף בין אם לאור שקיעה ואפילו טיסה לילית כשהעיר מהבהבת וזוהרת מלמטה. זה בדיוק הזמן והמקום לשלוף טבעת או לנשיקת חצות בלתי נשכחת.

ביחד תוך כדי תנועה

דרך נהדרת לראות את העיר ולגלות את מה שיש לה להציע לכם היא באמצעות סגווי. סגווי תל אביב היא חברה מקומית המציעה טיולים בפארק הירקון, נמל תל אביב ועוד שמשלבים בין חוויה מוטורית מלהיבה להכרות עם האזור. בין זה בשבילים הפסטורליים של פארק הירקון או על הדק מול הגלים השוצפים בנמל – הסיור מעניין, האווירה מיוחדת והכלי ידידותי למשתמשים.

מוזמנים ליהנות מכל מה שיש לעיר להציע להם. הזמינו לילה מפנק במלון בתל אביב עם נוף לים לחופשה רומנטית קסומה. בחרו מלון הקרוב לטיילת היפה ולחופים המופלאים, הזמינו אטרקציות ואל תשכחו ארוחה, הצגה או מועדון להשלמת הבילוי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf