מעבר דירה בקלות – לא סיפור בדיוני

מעבר דירה בקלות – לא סיפור בדיוני

מעבר דירה מורכב משלושה שלבים, אריזה, הובלה ופירוק. כמובן, שכל שלב מורכז בתוכו מהמון משימות קטנות. איך ניתן לעבור את מעבר הדירה בקלות ולהסתכל על המשימה הענקית הזו אחרת?

יש אנשים שיעדיפו לבנות לו"ז עבודה מאורגן, באיזה יום לארוז ומה לארוז ויש כאלו שיעדיפו לפעול לפי החשק ופשוט לארוז לפי מה שכרגע נמצא מולם. כך או כך, אריזה היא החלק הראשוני במעבר דירה.

אריזה נכונה תשפיע על הפריקה לאחר מכן, לכן, גם אם מאוד מתחשק לכם לזרוק את כל הבגדים ישירות לארגז, הקפידו להכניס אותם מסודרים ומקופלים יפה, כנ"ל גם כלים , מצעים ועוד.

שלושה שלבים והסיפור מאחוריכם

יש מושג בכלכלה שמדבר על יתרון יחסי. המושג מדבר על כך שיש לעבוד/לייצר בתחום שאנחנו טובים בו וכהשלמה לרכוש את המוצרים מהתחום שאנחנו פחות טובים בו. אם אריזה נראית לכם כמו משימה קשה, מעיקה, מלחיצה וגוררת רגשות שליליים, פשוט לכו לעבודה במקום לארוז, והזמינו שירותי אריזה. זה לא משנה אם הכסף יוצא מפדיון יום חופש שלקחתם או כתשלום לשירותי האריזה, המטרה היא להקל את הובלת דירה.

השלב השני הוא המעבר עצמו. פה האחראיות מוטלת על המובילים להוביל כראוי. התפקיד שלכם בהובלה עצמה הוא כצופים בלבד, כאשר חודש קודם סגרתם חברת הובלות. כדי שיתבצע מעבר דירה בקלות בחרו חברת הובלות שמציעה ניילון לאריזה וארגזים כחלק מחבילת השירות, חברת הובלות ששלחה נציג להערכת תכולת הדירה ולקביעת המחיר ולא 'זרקה' מחיר בטלפון, וכזו המציעה ביטוח על החפצים והרהיטים בעת ההובלה. לאחר תיאום הפרטים, עגנו את הכל בחוזה, גם אם לכאורה זהו דבר פשוט כמו הובלת דירה.

השלב השלישי הוא פריקת הארגזים, התקנת מוצרי החשמל והרכבת הרהיטים. המובילים לרוב הם אלו שירכיבו מחדש את הרהיטים, ויש חברות המציעות אפילו שירותי התקנת מוצרי חשמל. לאחר שכל הרהיטים במקום, מגיע השלב שלכם. יש כאלו שיזמינו שירותי חברת ניקיון, במיוחד אם הבית בדיוק סיים שיפוץ ויש כאלו שיעדיפו לנקות לבד. לאחר ניקיון הרהיטים מאבק שהצטבר בעת ההתקנה וניקיון הארונות הקיימים, כמו ארונות מטבח, הדבר האחרון שנשאר הוא פריקת הארגזים בצורה הנוחה לכם, תוך כדי עיצוב הבית כך שיתאים למגורים.

מעבר דירה בקלות זה לא חלום, ואפשרי עם גישה נכונה ואוירה של התחלה חדשה ועל ידי בחירה של חברת הובלות טובה שתאחד תחתיה שירותים נוספים מלבד הובלה, כמו, שירותי אריזה, פריקה, הרכבת רהיטים ושירותי ניקיון. והכי חשוב- שיהיה בשעה טובה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf