איך להפתיע במתנה מיוחדת

איך להפתיע במתנה מיוחדת

המדריך למציאת מתנה מפתיעה

רבים מאתנו מנסים לפצח מה תהיה המתנה המושלמת עבור בני זוגנו, ילדינו, חברינו. אותה מתנה שתעביר את המסר שהשקענו בהם מחשבה רבה, אך גם תענה על הצרכים שלהם ותהיה באמת  רלבנטית עבורם. תסכימו אתנו שאף אחד לא רוצה לקבל מתנה שתעלה אבק בארון.
לפניכם מספר טיפים לגיבוש הקונספט הנכון למתנה, רעיונות למתנות מיוחדות ודרכים להעניק את המתנה, כך שגם אופן ההגשה יפתיע וירגש. צאו לדרך…

מתנה שהיא חוויה– לשבור שגרה וליהנות מכל רגע

יש מתנות פיזיות ויש מתנות חווייתיות. נסו לחפש אטרקציה שתתאים לאופי של מקבל המתנה. למשל, אם מדובר בחובב בישול – סדנת בישול מעניינת תוכל לענות על מבוקשו ואם זהו מישהו שוחר אקסטרים, ניתן לשלוח אותו לקורס צלילה או רפטינג בנהר הירדן. חובבי החיים הטובים יעריכו שובר מתנה לעיסוי קלאסי או אלטרנטיבי בהיכל ספא ואם מדובר במישהו בעל חוש יצירתי, ניתן לשלוח אותו לסדנת פיסול או יצירה בחומרים מעניינים. גם לילה בצימר או במלון בוטיק מהווים מתנה מיוחדת, במיוחד באזור גיאוגרפי המועדף על החוגגים – לב המדבר, שפת הים או מצפה בגליל.
איך לתת: להטמין בתוך סט של קופסאות גדולות עד קטנות, כך שרק בתחתית הקופסה מסתתר השובר.

המצאות יצירתיות– לעוף על כנפי הדמיון

קיימים פיתוחים טכנולוגיים מפתיעים שמהווים מתנות מקוריות להפליא. כך למשל, היום ניתן למצוא קסדות ואוזניות של מציאות מדומה, אשר מאפשרים לחובש הקסדה לשוטט בעולם דמיוני שמרגיש אמתי להפליא ולהתנתק מהמציאות. ניתן למצוא גם ערכות של משקפי תלת ממד ומציאות מדומה המתחברים לטלפון הנייד.
איך לתת: ניתן לבקש מאותו אדם לעצום את העיניים, להרכיב על ראשו את הקסדה, להפעיל את התוכנה ולתת לו לפקוח עיניים אל תוך מציאות אחרת או יש יגידו – מהמציאות לתוך חלום קסום.

בניחוח אישי – הפרסונאליות קובעת

אין כמו ליצור מתנה שקשורה לאותו אדם כשהוא הכוכב של המתנה. למשל, להדפיס מראש תמונות מיוחדות שלו בקולאז' קנבס או על בלוק עץ או על גבי מגנטים עמם הוא יוכל לקשט את המקרר.
ניתן ליצור עבורו גם פריטים עם הדפסה אישית כמו כוס או שעון ואף לכתוב לו שיר מיוחד או טוב מזה, להקליט עבורו שיר. אופציה מיוחדת היא למסור את כתב היד שלו לגרפולוג שיבצע ניתוח מעניין של אישיותו ולמסור לו בדיסקרטיות את המחברת המיוחדת עם כל מה שנכתב עליו.
איך לתת: אפשר ליצור משחק "חפש את המטמון" הכולל רמזים בעקבות המתנה, חידות ואתגרים שקשורים לאופי וההיסטוריה של אותו אדם והתחנה הסופית – האוצר – המתנה שקניתם לו.

כל הנוצץ זהב – תכשיטים מיוחדים

אם חיפשתם מתנה שתלווה את אותו חוגג לאורך זמן, תכשיט מיוחד יענה על מבוקשכם. כיום ניתן להזמין תכשיטים בשלל עיצובים ואף תכשיטים הנושאים אותיות או תליונים עם שם החוגג – מתנה שהיא גם יפה וגם אישית. תוכלו לבחור תכשיט עם אלמנט אהוב – כוכב, ירח, לב או האות הראשונה מתוך שמו ואפילו תליון הנושא את הכינוי או שם החיבה שלו. אפשר לבחור גם סט תכשיטים בעל אותו סגנון ליצירת הופעה אופנתית כוללת. לדוגמא עגילי טיפה, שרשרת עם תליון טיפה וצמיד דומה או סט מזהב בעל סגנון קלאסי עדין.
איך לתת: לדאוג שהתכשיטים ארוזים באריזת מתנה יוקרתית. להגיש עם ברכה מיוחדת או לשלוח את התכשיטים עם שליח ישירות לבית או למקום העבודה של בעל השמחה.

בחרו מתנה בלתי שגרתית אך כזו שתתאים לאופי של בעל השמחה ואל תשכחו, להשקיע גם בדרך הענקת המתנה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf