למה כל עסק חייב שלטי הכוונה במשרד?

למה כל עסק חייב שלטי הכוונה במשרד?

בעולם שבו נושאים עסקיים ומסחריים רבים מתבצעים דרך המחשב או הטלפון הנייד – צריך לעשות מאמץ גדול ללכוד את תשומת ליבו של הלקוח או הלקוח הפוטנציאלי שעובר ברחוב או הולך בסמיכות למיקום הפיזי של בית עסק זה או אחר. אנשים רבים הולכים ברגל, נוסעים ברכבים פרטיים או בתחבורה ציבורית ולכן התפקיד של אמצעי שילוט לעסקים עדיין חשוב מאד ולא ניתן להסתדר בלעדיהם. כאשר עובר אורח זקוק לשירות או מוצר כלשהו – עליו לדעת אודות המיקום של בית העסק שיכול לספק עבורו את הפתרון או המענה הדרוש.

שלטי הכוונה – כשמן כן הם – אלה שלטים שמכוונים את העובדים והשבים להגיע באופן פיזי אל בית עסק או חנות. הם כנראה מסתובבים באזור המדובר ורק צריך לכוון אותם להגיע למקום הנכון. איך עושים את זה? על ידי ייצור שלט שגם מופיע בו שם העסק, גם תקציר אודות השירותים או המוצרים המוצעים בו וגם – הכוונה ברורה לאן צריך להגיע. כך לא ניתן לטעות – מי שצריך את המוצר או השירות יעקוב אחרי כמודי הכוונה עד שיגיע בדיוק למקום הדרוש.

למה לשים לב כשבוחרים אמצעי שילוט לעסקים?

כאמור, לשלטים מסוגים המיועדים עבור בתי עסק יש לא מעט שימושים ומטרות. פרסום ושיווק העסק, וידוא מציאה פיזית של בית העסק עבור הלקוחות שמגיעים אליו והימצאות כללית במרחב העסקי והמסחרי. להלן כמה רעיונות של סוגי שילוט שונים שכדאי לשים לב אליהם ולהבין לאילו שימושים הם מתאימים:

  • שלטי תלת מימד – מיועדים בעיקר על מנת לבלוט מול שלטים אחרים שהופקו בדרך דו מימדית. אין ספק ששלטים אלה מושכים הרבה יותר תשומת לב וקל יותר לשים לב אליהם ולנוכחות שלהם.
  • שלטים מוארים – מיועדים כמובן לשעות החשיכה. בישראל במהלך התקופה של שעון חורף – מחשיך מוקדם מאד בשעות אחר הצהריים, לכן השלט המואר ימלא את מקומו של השלט הרגיל שנראה בקלות במהלך שעות היום.
  • תאורת חירום לשילוט והכוונה – בכל מקרה של העמדת אמצעי שילוט מוארים או חשמליים – חשוב שיהיה שילוט גיבוי למקרה שבו יש בעיה כלשהי ולא ניתן לראות את מה שמופיע על גבי השלט. שילוט חירום מיועד בדיוק לצורך שימוש זה.
  • שילוט מאיר או בעל אפקטים חזותיים – גם כאן מדובר על דרך למשוך את תשומת הלב של הלקוחות או של העובדים ושבים, שכן שלט שיש בו אורות מהבהבים או נצנוצים – יהיה בולט יותר ביחד לשלטים רגילים אחרים.

אין ספק שכל עסק צריך שיהיו לו שלטי הכוונה, שכן אף אחד לא יסייע ללקוחות להגיע אל העסק – מלבד העסק בעצמו. כאשר העוברים והשבים ירגישו שכדאי להם להגיע, שבבית העסק ממתין להם שירות או מוצר שהם צריכים או שהמענה והפתרון שהם מחפשים נמצא בדיוק שם – הם לא יהססו להגיע וגם בקלות רבה יותר ישלפו את הארנק כדי לבצע רכישה. והרי זו המטרה של כל אמצעי שילוט מכל סוג.

התאמה אישית של אמצעי השילוט

חשוב מאד להתאים באופן אישי את דרכי השילוט לאופי וסגנון בית העסק, כמו גם לאופי הלקוחות או הלקוחות הפוטנציאליים. השפה צריכה להיות כתובה באופן ברור והשילוט אמור להתאים לסביבה שבה הוא ממוקם. כאשר מקדישים מחשבה וזמן להתאים את השלטים המתאימים ביותר – הם שיחקו תפקיד מכריע בהגדלת מעגל הלקוחות של העסק ויסייעו רבות בצמיחתו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf